Forum wędkarskie- wędkarstwo Forum wędkarskie- wędkarstwo Największe forum wędkarskie w Polsce (dawne Wedkowanie.net). Wędkarstwo, PZW, filmy wędkarskie, metody połowu, testy sprzętu, przynęty i zanęty, łowiska, zdjęcia i gry wędkarskie. Posiadamy ponad 10 tysięczną społeczność, która napisała już przeszło 130 tysięcy wiadomości. Weź udział w dyskusji i dołącz do nas już dziś!
Użytkownicy Mapa użytkowników Filmy Wędkarskie Dzienniki wędkarskie Targowisko Wyszukiwarka Album zdjęć  Kontakt 

Woblery

A Tomek 


Wiek: 25
Posty: 8
Skąd: się biorą dzieci??


Wysłany: Pon Kwi 16, 2012 19:36   Woblery

Witam. takie male pytanko jakie woblery stosowac gdy woda jest bardziej przejzysta i jakie gdy bardziej metna?? lowiac w przejzystej wodzie uzywam woblerow o nieco ciemniejszej barwie np szary, ciemno zielony, niebieski itp lecz gdy woda jest nieco ciemniejsza uzywam jaskrawych, dobrze widocznych woblerow czy to dobry sppsob?? i jeszcze jedno pytanie a propo woblerow zakladadajac woblera np 5 cm plywajacego schodzacego do 2 m krecac powoli wobler bedzie szybciej sie zanurzał, nizej schodzil do dna czy gdy bede krecil szybciej wobler bedzie szybciej sie zanurzal?? iajkie woblery polecacie na plytsze wody na gebokosc 2 m jaka wielkosc woblera?


Używaj polskich znaków-mod
Postaw piwo autorowi tego posta
 
AdSense

Skąd: Mountain View
Pomógł: nie raz
Punkfish 


Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Posty: 531
Otrzymał 18 piw(a)
Skąd: nad wody


Wysłany: Pon Kwi 16, 2012 19:55   

A Tomek napisał/a:
Witam. takie male pytanko jakie woblery stosowac gdy woda jest bardziej przejzysta i jakie gdy bardziej metna?? lowiac w przejzystej wodzie uzywam woblerow o nieco ciemniejszej barwie np szary, ciemno zielony, niebieski itp lecz gdy woda jest nieco ciemniejsza uzywam jaskrawych, dobrze widocznych woblerow czy to dobry sppsob?


Dobry na czystą wodę ciemne na brudną jaskrawe chodź to nie reguła.

A Tomek napisał/a:
i jeszcze jedno pytanie a propo woblerow zakladadajac woblera np 5 cm plywajacego schodzacego do 2 m krecac powoli wobler bedzie szybciej sie zanurzał, nizej schodzil do dna czy gdy bede krecil szybciej wobler bedzie szybciej sie zanurzal?? iajkie woblery polecacie na plytsze wody na gebokosc 2 m jaka wielkosc woblera?


Tak wolniej będzie się zanurzał ale i leniwsza praca będzie zależy też od tego czy wobler jest tonący czy pływający w pływającym jest szerszy wachlarz pracy/kombinacji nim.

Co do wody 2m-owej to zależy jaką rybę chcesz łowić i jeszcze tą daną rybę trzeba zlokalizować w jakiej partii ona stoi czy przy dni czy w połowie czy pod powierzchnią.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
A Tomek 


Wiek: 25
Posty: 8
Skąd: się biorą dzieci??


Wysłany: Pon Kwi 16, 2012 21:03   

Dzieki :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
TRAXX 

Posty: 1
Skąd: KATOWICE


Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 16:29   

Witam serdecznie prosze o jakies opinie na temat tych wobków http://allegro.pl/wobler-...2273538750.html :]
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Piotreq 
spinfan


Pomógł: 121 razy
Wiek: 40
Posty: 1418
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Płock


Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 16:39   

Chińskie plastyki co tu więcej pisać wykonanie i praca to loteria a cena jak to bywa przy takich produktach zachęcająca :lol:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
AdSense

Skąd: Mountain View
Pomógł: nie raz
Otek 
No KIll


Pomógł: 1 raz
Wiek: 22
Posty: 53
Skąd: Rzeszów


Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 18:32   

Kolega kupił coś podobnego
Kotwiczki odrazu do wymiany bo do niczego się nie nadają
_________________
Złap i wypuść
Postaw piwo autorowi tego posta
 
A Tomek 


Wiek: 25
Posty: 8
Skąd: się biorą dzieci??


Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 18:55   

Nie warto ;/ slaba jakosc poszukaj takich podobnych tylko lepszej marki. Wiadomo lepsza marka to oczywiscie dorzsze ale lepsze. Lepiej kupic raz cos dobrego niz kupic taki shit i potem sie tylko wymoderowano

[ Dodano: Wto Kwi 17, 2012 19:59 ]
http://allegro.pl/wobler-...2276483379.html co sadzicie o tym woblerku??

Na forum obowiazuje zakaz pisania wulgaryzmow. I opisuj linki do aukcji inaczej bede leciec ostrzezenia. - mod
Postaw piwo autorowi tego posta
 
kamil_bielany 
Moderator


Ulubiona metoda: Spining
Okręg PZW: Mazowiecki
Pomógł: 77 razy
Wiek: 34
Posty: 1528
Otrzymał 35 piw(a)
Skąd: Warszawa


Wysłany: Śro Kwi 18, 2012 21:23   

Jaxon Karaś to jedna z niewielu rzeczy tej firmy, które warto mieć w pudełku.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dzbyszek1 
roker

Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Posty: 126
Skąd: włodawa


Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 17:52   

kamil_bielany napisał/a:
Jaxon Karaś to jedna z niewielu rzeczy tej firmy, które warto mieć w pudełku.

i jeszcz valdera jaxona :okok:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
nurek1973
[Usunięty]



Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 18:47   

Jaxon robi bardzo dobre woblery.

[ Dodano: Sob Kwi 21, 2012 19:49 ]
No,może nie robi bo to firma handlowa,ale pod tym szyldem są przyzwoite woblery.
 
AdSense

Skąd: Mountain View
Pomógł: nie raz
Wyświetl posty z ostatnich:   

» Wędkarstwo, strona główna » Przynęty i zanęty » Przynęty sztuczne » Woblery

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl Forum - GrzegorzM ©

Administracja nie odpowiada za materiały publikowane przez użytkowników. Użytkownik rejestrujac się na forum w pełni odpowiada za publikowane przez siebie wiadomosci. Wszelkie roszczenia w sprawie opublikowanych tresci prosimy zgłaszać do ich autorów.

Ku pamięci Ś.P. Jarogiego

strzalkaMapa Forum