Forum wędkarskie- wędkarstwo Największe forum wędkarskie w Polsce (dawne Wedkowanie.net). Wędkarstwo, PZW, filmy wędkarskie, metody połowu, testy sprzętu, przynęty i zanęty, łowiska, zdjęcia i gry wędkarskie. Posiadamy ponad 10 tysięczną społeczność, która napisała już przeszło 130 tysięcy wiadomości. Weź udział w dyskusji i dołącz do nas już dziś!
Wysłany: Śro Lip 15, 2009 10:42 Jak jest z serwisem - sewisami sprzętu w kraju ?
Dzień dobry
Nie wiedziałem gdzie umieścić ten post, zdecydowałem że dam go tutaj
Mam do Was takie małe pytanko - znów opłaciłem kartę wędkarską ( po 12 latach ) i od jakiegoś czasu szukam sprzętu ( bat - feeder - match ), mam małe braki w sprzęcie. Ogólnie już wybrałem co chcę kupić ( troszkę czasu to zajęło, dużo czytania etc etc ) - ale sprzęt ma mi posłużyć kilka ładnych lat. A kilka ładnych PLN wydam.
Naszło mnie jeszcze jedno takie pytanie - a co z serwisami ?
Może macie jakieś doświadczenia ( dobre/złe ) z serwisami w naszym kraju - których firm się wystrzegać a które są dobre wręcz b.dobre ?
Jest dużo dobrego sprzętu, ale kiedy sprzedawca zostaje zapytany o serwis okazuje się że nie jest tak fajnie.
Najlepszy i najszybszy serwis w kraju ma Jaxon,natomiast sam sprzęt pozostawia troszkę do życzenia ,chyba że wybierzesz serię XT PRO,jest bardzo dobrze zrobiona i godna polecenia,(złamałem kija spiningowego XT PRO, z mojej winy ,za dwa tygodnie odebrałem kija od sprzedawcy nie płacąc nic.
Ulubiona metoda: Feeder / Spinning
Okręg PZW: Tarnobrzeg
Pomógł: 37 razy Wiek: 30 Posty: 787 Otrzymał 130 piw(a) Skąd: WNR
Wysłany: Śro Lip 15, 2009 12:09
rekrut, Kolega ci tu wyjaśnił co trzeba zrobić gdy sprzęcik się zepsuł.Jeśli oddasz go na gwarancję to naprawa + wysyłka trwa nawet do miesiąca! Bo kurier do sklepu najczęściej przyjeżdża raz w tygodniu . Ja osobiście z serwisowa naprawczych nie korzystam(jeśli jest możliwość to daje na gwarancję)
ale są serwisy gdzie naprawia się np.tyczki i jest to zrobione bardzo dobrze.
złamałem kija spiningowego XT PRO, z mojej winy ,za dwa tygodnie odebrałem kija od sprzedawcy nie płacąc nic.
Przyznałeś się,że złamanie wędki nastąpiło z twojej winy? Sorki ale myślę,że nie .
Owszem jeśli sprzęt ulegnie uszkodzeniu podczas trwania gwarancji to jest szansa na naprawę czy dostanie nowego.Po gwarancji serwisy firmowe są dość drogie i niekiedy opłaca się np.dokupić element wędki niż ją u nich naprawiać.Tak jak kolega KamAnt,napisał wyżej,są prywatne pracownie lub ludzie którzy trudnią się w tym fachu i niekiedy wychodzi to taniej niż w "oryginalnych"serwisach,co nie znaczy wcale,że gorzej .
_________________ Trzeba oszukać czas żeby naprawdę żyć.
To prawda ,sprzedawca( znajomy) sam zaproponował, że napiszemy w opisie że wędka złamała się podczas wyrzutu,raz w tygodniu sprzęt odbiera jakiś dostawca,w moim przypadku było to za dwa dni od momentu zostawienia wędki,za dwa tygodnie telefon że kijek jest gotowy i do odbioru za darmo,nie wiem czy została wymieniona cała część ,czy sama szczytówka została wklejona,ponieważ jest to wklejanka,fakt jest taki że za dwa tygodnie miałem kijka w domu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Administracja nie odpowiada za materialy publikowane przez uzytkownikow. Uzytkownik rejestrujac sie na forum w peeni odpowiada za publikowane przez siebie wiadomosci. Wszelkie roszczenia w sprawie opublikowanych tresci prosimy zgaaszac do ich autorow.