Jak było dziś na rybach?

Wysłany: Wto Lip 17, 2007 21:51

Dzisiaj taka żarówa była, że siedziałem cały dzień w domu, kleiłem wodery i smarowałem kołowrotki. To nie jest pogoda na ryby:(

lesiu1111

Skąd: Toruń

Wysłany: Wto Lip 17, 2007 21:53

Ja, podobnie jak Lisek, siedziałem w domu. Zaleczyłem wszystkie rany z wczorajszego survivalu :) . Jutro ma przejść front dający troszkę ochłody więc spróbuję kontaktu z drapieżnikami. A od czwartku uderzam na bolenie, bo ma być słonecznie i gorąco :) .

Tak jak mówiłem, tak i zrobiłem. Byłem dzisiaj na drapieżnikach, moje cele: Okoń i szczupak.

Postanowiłem sobie, że albo złapię okaz albo nic. W ruch poszły kopyta Manns'a, białe z czarnym grzbietem. Za którymś rzutem potężne uderzenie. 5 minut walki i ryba wypluła hak, nie zdążyłem jej zobaczyć... Obstawiam za dużym okoniem, bo szczupak bardziej agresywnie stara się pozbyć haka.

Poza tym złowiłem jednego okonia, około 30cm. Wyprawę uważam za udaną :) .

lesiu1111

Skąd: Toruń

Wysłany: Sob Lip 21, 2007 20:30

Uznałem, że skoro jutro ma przechodzić front atmosferyczny, to trzeba dzisiaj spróbować pójść na ryby...

Poszedłem i muszę powiedzieć, że takiego szału okoniowego apetytu już dawno nie uświadczyłem.

Na spinning złowiłem pięknego okonia około 35cm i kilka mniejszych, ale prawdziwą potęgą okazała się żywcówka.

Na jedną wędkę łowiłem małe płoteczki, płoteczka została zahaczana na drugiej wędce z większym hakiem i od razu rzucałem dość daleko na wodę z gruntu około 3m.
Brania były już w momencie opadu. Najmniejszy okoń miał 25cm, największy 37cm.

Łącznie złowiłem około 30 okoni dzisiaj. Brania były energiczne i pewne.

10 okoni średniaków, około 30cm, będzie na jutrzejszą kolację :) .

Marcin_Gda

Skąd: Gdansk

Wysłany: Nie Lip 22, 2007 17:52

No i w końcu po długim namyśle z ojcem wybraliśmy sie w tak fatalną pogode na ryby wyjechaliśmy o 15:20 a wróciliśmy teraz.Przemoknięci do suchej nitki złapaliśmy dwie płocie w tym jedną 32cm ale tak lało że nie dziwie się że nic nie brało.

Wysłany: Nie Lip 22, 2007 22:50

Dziś mały wypad na pstrągi po dłuższej przerwie:) Przez 6,5 h złowiłem z 10 sztuk, w tym jeden- 35 cm. Pogoda nie zachęca do wychodzenia z domu- silny wiatr i zacinający deszcz skutecznie obrzydzają łowienie.

PS To mój setny post :lol:

bobofruit
Amator Spiningu

Skąd: Elbląg

Wysłany: Czw Lip 26, 2007 12:11

ja dziś byłem jak zwykle na kanale lecz tylko drobnica brała połowiłem troche i wypuszczałem a potem nieznany mnie wędkarz poprosił mnie aby mu troche nałapał na żywca i w taki sposób pomogłem mu hehehhe złowiłem mu chyba z 20 maluszków i umówłem sie z nim na ryby jak on bedzie jechał zadzwoni po mnie i tak oto nad wodą można spotkać nowych znajomych;p
Dyslektyk

kukuryk

Skąd: Mikołów

Wysłany: Sob Lip 28, 2007 21:42

Ja właśnie wróciłem z Odry za Kędzierzynem. Obok mnie na całym odcinku tylko jeden facet miał dwa leszcze ale za to mi jakoś tym razem dopisało szczęście. 10 leszczy największy 60cm + niespodzianka bolek 55cm na spina. Niedługo dam zdjęcia.

Wysłany: Sob Lip 28, 2007 22:54

Dzisiaj urządziliśmy sobie z dziadkiem wypad na karpie. Wynik- 4 sztuki od 1,5 do 2,5 kg, czyli nieszczególne okazy, ale jeszcze urosną bo wolę cyprinusy łowić niż jeść.
Miałem na kiju jednego pięknego karpika, jak zaciąłem to zrobił odjazd na 30 metrów, później prawie wszedł w resztki rozwalonego pomostu, znów zrobił odjazd na środek jeziora, wywinął się na powierzchni i tyle go widziałem ;( Oceniam go na minimum 5-6 kg...

bobofruit
Amator Spiningu

Skąd: Elbląg

Wysłany: Nie Lip 29, 2007 15:08

Byłem dzis z kumplem nad kanałem złowiłem 5 okoni średnich i 2 leszczyki po 35 cm a także lina wiekszego (ale niestety uciekł mi z Rąk :[
Dyslektyk

daro91
Cenię każdą rybę, nawet tą najmniejszą.

Skąd: Southampton-UK / Nysa-PL

Wysłany: Nie Lip 29, 2007 20:17

Przyznam że na ostatnim wypadzie prawie mi też lin uciekł z rąk. Bardzi silno potrafi wywijać swoim śliskim ciałem. A tak wogóle to już tyle nie byłem na rybach że masakra :( Ojciec nie ma czasu albo ja i tak wkoło :( Ale niedługo mam nadzieję że wybiorę się na jakąś niezapomnianą wyprawę i wkleję fajne fotki oraz opis :)
Nie mam na koncie wielkich okazów,
lecz mam przyjemne chwile spędzone nad wodą!

» Wędkarstwo, strona główna » Działy pozostałe » Wędkarskie archiwum » Archiwum "Pamiętnik Wędkarza" » Jak było dziś na rybach?