Kanał Wędkarski :) Zapraszam :)

Skąd: Żory

Wysłany: Wto Gru 13, 2016 16:38   Kanał Wędkarski :) Zapraszam :)

Wędkowanie na ekranie to kanał którego głównym celem będzie promowanie tak wspaniałego sportu jakim jest wędkarstwo :) będę starał się pokazać Wam filmiki z moich wypraw wędkarskich bez żadnej ściemy czyli to co się nagra będzie pokazane :) a wiemy że różnych ciekawych i śmiesznych sytuacji nad wodą może być dużo :) oczywiście będę się starał odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, nagrywać różnego rodzaju poradniki oraz przeprowadzać testy sprzętu, zanęt i przynęt wędkarskich :) tak więc do zobaczenia nad wodą :)

Skąd: Żory

Wysłany: Śro Gru 14, 2016 13:30   Niespodziewany odjazd karpia :)

Nadszedł czas na grube ubieranie :) czyli czas na jesienne połowy :) co się z tym wiąże? na pewno to że nie sypiemy do wody kilogramów zanęty żeby przyciągnąć rybę, teraz bardziej skupiamy się na jakości a nie na ilości :)zapraszam na film :)

Wysłany: Wto Gru 20, 2016 13:44

Jesień już z nami :) tym razem wybraliśmy się na zasiadkę do Ustronia z nadzieją że rybki dopiszą :) no i nie rozczarowaliśmy się co nas bardzo ucieszyło a gwiazdą filmu będzie jesiotr na którego tak długo polowaliśmy a który sprawił nam miłą niespodziankę :) oczywiście wszystko na method feeder, miłego oglądania :)

Wysłany: Pią Gru 23, 2016 13:24

Tym razem całkiem spontanicznie postanowiliśmy że zrobimy sobie dwudniową zasiadkę :) pomimo faktu że już listopad a i wiatr prawie przez cały czas nie dawał nam spokoju to jesteśmy szczęśliwi że postanowiliśmy zostać czego przykładem będą piękne ryby które złowiliśmy na tej zasiadce :)

Wysłany: Pią Gru 23, 2016 21:44

Jutro już Wigilia w związku z czym cała ekipa kanału Wędkowanie Na Ekranie przesyła Świąteczne Życzenia Wszystkim wędkarzom, naszym widzom i nie tylko :) oraz połamania kija w nadchodzącym nowym sezonie wędkarskim :)Pozdrawiamy :)

Wysłany: Nie Gru 25, 2016 10:49

Ostatni weekend Listopada, pogoda dość znośna jak na tą porę roku więc udajemy się na łowisko Ustroń :) zobaczycie tutaj jak zwykle piękne rybki oraz mój nowy zakup Rod Pod Anaconda :) oczywiście humoru również nie będzie brakować.

Wysłany: Nie Sty 01, 2017 20:02

Ostatnia niedziela listopada mimo nie sprzyjającej pogody postanowiliśmy się wybrać na łowisko Pod Borem w filmiku zobaczycie zestaw do mega method feeder, naukę zarzucania wędki oraz walkę z jesiotrem :)

Skąd: Żory

Wysłany: Pon Sty 09, 2017 17:25   Jesienna zasiadka i test pelletów MEUS 2016\2017

Druga część zasiadki na której byliśmy na łowisku ''Ustroń'' i przez cały dzień testowaliśmy produkty firmy MEUS z roku 2016 oraz nowe na rok 2017, naszym zdaniem produkty spisały się rewelacyjnie :) co zresztą sami zobaczycie na filmie.

Wysłany: Pon Sty 16, 2017 13:42

14.01.2017 wybraliśmy się na targi wędkarskie do Mysłowic, były to pierwsze targi organizowane w Mysłowicach więc wystawców nie było zbyt dużo ale miejmy nadzieję że w kolejnych latach to się rozkręci :)

Skąd: Żory

Wysłany: Pią Sty 27, 2017 12:58   KONKURS !!!

Link do KONKURSU - https://www.facebook.com/W%C4%99dkowanie-Na-Ekranie-1106131186100627/?ref=aymt_homepage_panel

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Filmy Wędkarskie » Filmy użytkowników » Kanał Wędkarski :) Zapraszam :)