Śmieszno - dziwne sytuacje na rybkach

HetmanSpinning

wiadrowod

Skąd: Kutno

Wysłany: Śro Cze 22, 2011 13:52

łowiłem sobie dziś od 3 do 9 rano, na akwenie na którym zwykle łowie, 2 zbiorniki należą do koła wędkarskiego które się tam zawiązało a pozostałe 2 ( w tym i "mój" ) stoją odłogiem - niczyje.
no i koło godziny 8 wpada mi kontrola O_O ja w szoku mówię ze tosz to bezpańskie zbiorniki podobno, facet nieugięty chce jakiejś opłaty- po czym ja mu wypalam - człowieku ja łowie ryby dla przyjemności a nie dla mięsa ja ryb nie jadam no chyba że śledzie bo tak to się brzydzę , facet w śmiech "no tak śledź to nie ryba :lol: " machnął ręką , chwile pogadał i stwierdził że puki bede sobie bez siatki na ryby przyjeżdżał to problemu nie ma ale jak chce jakieś ryby wziasc to juz mam płacić składki bla bla bla :D no rozbroiła mnie sytuacja :D byłem szczerze przekonany ze tych 2 bezpańskich zbiorników nie kontrolują :D trza bedzie sie zapisać i składeczki popłacić :D

HetmanSpinning
Spinn i Żywiec.

Skąd: Sochaczew

Wysłany: Nie Cze 26, 2011 10:24

Ćpuny zrobili sobie impre nad rzeką :nerwus: włączyli muzę darli się hej hej i biegali w koszulce i samych gaciach,kiedy my z ojcem w kurtkach skuleni siedzieliśmy.
Konger black tiger 240/35 + Spro passion 730 FD

Wysłany: Nie Cze 26, 2011 12:16

HetmanSpinning napisał/a:
A ja złapałem podpaske na blachę :wnerw:

Jeżeli to była podpaska "always" to pewnie była sucha :)

gabriel342
Po Przerwie...

Skąd: Łomża

Wysłany: Nie Cze 26, 2011 13:19

Dzis na zawodach 2 słonecznice na jednym haku :D jedna za pyszczek a druga za ogon :P
Rekordy:

Amator

Skąd: Kraków

Wysłany: Pon Lip 25, 2011 11:51

Ja nigdy nie zapomnę zeszło rocznego wypadu na ryby. Wybraliśmy się w 5 osób. Zapakowaliśmy sprzęt, drewno na ognisko, namiot i kilka piwek do fiata palio.
Planem było dostanie się na stawy na Brzegach (okolice Krakowa) no ale na planach pozostało.
Było to dokładnie tuż po powodziach w tamtym roku wiec było bardzo mokro.
Dojechaliśmy na stawy ale myślimy objedziemy je z drugiej strony by w spokoju sobie ognisko rozpalić dalej od wody by innym nie przeszkadzać. Ruszamy fiatem i bach, zakopaliśmy się. Po 20 minutach walki udało się wyjechać. Problem w tym że zawrócić się nie da bo jedyna "przejezdną" rozkopaliśmy tak że na nogach ciężko przejść. Za około 200 metrów znów samochód siadł w błocie. Cudem wyjechaliśmy (nie wspomnę już jak wyglądaliśmy) Jedynie o czym marzyliśmy to wrócić już do domu.
Niestety to jeszcze nie koniec, po przejechaniu około 400 metrów samochód siadł już na dobre. Walczyliśmy z nim kolo 4-5 godzin dopóki nie przyjechał traktor i nam nie pomógł. Reasumując wyjechaliśmy około godziny 18, w domu byliśmy przed 4 nad ranem a wędki nawet nie zdążyłem zarzucić :P

Niko

Pomógł: 1 raz
Skąd: Z Sanoka

Wysłany: Śro Lip 27, 2011 09:51

Siedzę nad stawem i patrze jakiś dziadek więżę coś do drzewa myślę sobie że sznur sumowy.
Podchodzę i pytam co robi a on "Kolego mi coś już 3 wędki w staw wciągnęło z podpórek" ja się uśmiechnąłem i wróciłem do wędek patrze a 1 leży w połowie w wodzie. Kolega z którym byłem stwierdził że wyglądałem jak srający kot na środku pustyni. :uoee:

wegorzpasja
Wszystkiego po trochu :) Metallica <3

Pomógł: 1 raz
Skąd: Wadowice

Wysłany: Pon Sie 08, 2011 11:32

Raz pamiętam wybraliśmy się nad Wisłę z moim wujkiem który był od rana "nietrzeźwy" Miał zabrać przynęty . Gdy dojechaliśmy okazało się że ich nie zabrał :| więc musieliśmy się wrócić po nie bo wędkarski był nieczynny <23>.Nad wodę z powrotem dojechaliśmy koło 1 w nocy ,rozbiliśmy się ,w nocy ani jednego brania a nad ranem nałapaliśmy jazi ok 10 od 34cm-51cm ;P
Pomogłem ? Udowodnij ^

Hurricane
Spinn

Skąd: Koło (rz. Warta)

Wysłany: Pon Sie 08, 2011 12:00

Ostatnio na rybach ( wczoraj ) szczupak zaatakował mi spławik gdy zwijałem zestaw do brzegu.

gabriel342
Po Przerwie...

Skąd: Łomża

Wysłany: Śro Sie 10, 2011 06:55

Ostatni na rybkach zarzucam zestaw ze spławikiem na haku płatki owsiane. Zestaw stoi 2 sek i idzie pod wodę jak strzała. Zacinam. Myślę ładna rybka opór niezły... na brzegu ląduje szczupaczek 24 cm :D ile było śmichu..
Rekordy:
Płoć 27
Karaś 34
Szczupak 68
Lin 34
Krąp 26
Leszcz 36

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Pamiętnik Wędkarza » Śmieszno - dziwne sytuacje na rybkach