Amury

Pomógł: 1 raz
Skąd: Mogilno

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 21:18

powodów może by dużo: zwykły przypadek? (co mało prawdopodobne przy czterech spieciach), możliwe że zbyt wcześnie zaciąłeś, podczas holu żyłka była luźniejsza lub źle złożony zestaw.

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 21:44

Żyłka była ciągle uciągnięta, a zacinałem gdy ping-pong był przy kiju, a zestawami było: na 1 wędce przelotowy ciężarek 40g +krętlik + haczyk 4 na plecionce na 13kg; 2 zestaw: rurak antysplontaniowa i 20g oliwka, krętlik i haczyk 4 z tej HIKARY. OStatniego amura wyciągnełem na 2 zestaw. Jutro też tam jade na połów o 6 rano więc może też coś weźmie.

DamianHryniewicz
Captain Morgan

Posty: 1930
Skąd: Hattingen Nordhein-Westfalen

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 22:24

bakintek, Amura trzeba ciąć jak najwcześniej.Prędzej vanpleśniak zaciąłeś za późno :)

Wysłany: Wto Lip 20, 2010 12:32

Dzisiaj był wypad w to samo miejsce - zasiadka od 5.00 do 12.00. Na zanęconym łowisku ani brania, ani spławu. Przeniosłem się z kumplem parę łowisk dalej i rzuciłem na ukos pod trzcinowisko. Rakietom wrzuciliśmy resztę kuku (kuku starczyło na 2 rzuty) i po paru minutach odjazd - zacięcie i czułem jakbym na haku miał kłodę. Podciągnęłem ją ku brzegowi i uciekł mi na 30m od brzegu. Po kilku odjazdach i 20minutowej walce wyciągnęłem amurka 68cm i ważył 4kg. Był bardzowaleczny. JEdnak dziwi mnie to że ciągle nęcę jedno miejsce i tam dzisiaj ryb nie było?

DamianHryniewicz
Captain Morgan

Posty: 1930
Skąd: Hattingen Nordhein-Westfalen

Wysłany: Wto Lip 20, 2010 19:31

A w jakim celu maja być Amury w twoim nęconym miejscu ? Skoro tam nie maja wiecznej wyżerki.
Tak jak napisałem wcześniej na Amura trzeba Bardzo dużo nęcić.

Ja u mnie na stawie (50mx50m) jeśli chcę połowić Amurów to wsypuje dwa wiadra 10l Kukurydzy i jak Amur wpada w miejsce nęcone to dosłownie po 20-30 minutach juz go tam nie ma gdyż wszystka kukurydze wyżarł.
Do Miejsca nęconego musisz doliczyc ubytki zanęty która wyje inna ryba.Jeśli sypiesz mało to może nawet za ni8m Amur zdąży wpłynąć to zanęta jest wyjedzona przez inne ryby.

Wysłany: Wto Lip 20, 2010 21:31

Może to jest ten problem. Dzięki!

[ Dodano: Czw Sie 05, 2010 10:20 ]
W przyszłym roku planuje nęcić łowisko przez 10 dni po 10kg kuku. "Wczoraj wróciłem z nad morza no i chciałem zobaczyć co tam słychać na stawie. Okazało sie że na moim miejscu zawsze siedzi ktoś i łowi. Ostatnio złowili tam amurka 52cm i taki ok. 80 zerwał się im.

[ Dodano: Pią Sie 27, 2010 21:06 ]
Wczoraj o 20 zanęciłem łowisko 3kg kuku i konopiami. Miałem wyjechać z kolegą na rybcie o 5, ale padało i byliśmy zmęczenie, więc pojechaliśmy o 11. Około 12.30-40 po wrzuceniu kolejnych i osattanich 3kg kuku i konopi kuku wracamy na ło0wisku a tu kolega ma typowy odjazd karpiowey. Podbiegam i zacinam. Ogram ryba na haku. Podejżewam że były to karp,które były wpuszczane 2 lata temu nasto - kilowe. Po oddaniu koledze wędki wszedł mu w pas trzcin przy przeciwległym brzegu i wszedł do wody. Okazało się że w łowisku jest może 40-60cm wody i 10-15cm mułu. Haczyk po spięciu ryby wygłądałjak nie haczyk. Cały haczyk wygięty o 50 stopni! Był to hak TB Super Ligt. Nie polecam ich. Po przejściu na rezerwowe stanowisko bez podnęcania miałem branie amurowe ale spóźniłem zacięcie.