Zakończenie sezonu Szczupakowego-Zachodniopomorskie

orzech66666

Skąd: Bełchatów

Wysłany: Czw Lis 05, 2009 21:21

ja kończę się pakować i zaraz wyjeżdżam do ambasadora

TomiW

Wysłany: Czw Lis 05, 2009 23:44

No to my startujemy :) Narka, do zobaczenia w poniedziałek ponownie na forum :)

ambasador
Chodzi się na ryby a nie po ryby!!!

Skąd: Włocławek

Wysłany: Pią Lis 06, 2009 00:10

No to i ja startuję.
Jak wrócimy to zdamy relację.
Te winksze na patelke a te mnijsze na kotlety bendom... albo dla kota.

DamianHryniewicz
Captain Morgan

Posty: 1930
Skąd: Hattingen Nordhein-Westfalen

Wysłany: Nie Lis 08, 2009 21:02

No i już po imprezie :)
Gdy dojechaliśmy na ośrodek bardzo szybciutko ulokowaliśmy się w domkach. Chwilę później panowie z wędkami wskoczyli na łódki i zaczęli polowanie na Szczupaki.
Jako że w Płocku mieliśmy Pawika to teraz mamy Otylię ;) Jacek23 Przypadkowo się skąpał i zawstydził TurboDymoMena Gdyż rozebrał się w ciągu 5sekund.
Gdy zaczęło się ściemniać wszyscy usiedliśmy przy ognisku,w celu degustacji trunków i zażyciu ciepłych posiłków, Brawo dla Romka *Struś* za super opowiadane i naprawdę dobre dowcipy Nie znam drugiego człowieka który by tak doskonale opowiadał kawały.
Następnego dnia po trudach nocki mieliśmy wstać bardzo wczesnym rankiem i uganiać się dalej za rybami.Lecz większość z nas zaspała ,jako pierwszy z domków wynurzył się Orzeszek w celu poszukiwania Metrówek.Metrówki nie znalazł ale za to złowił Karpia ponad 4kg. :szok:
Nie pamiętam kto ,kiedy gdzie i co złowił Więc na temat ryb wypowiedzą się koledzy .
Na wieczór zrobiliśmy sobie zawody :D Strzelaliśmy z wiatrówki do puszki, przy czym była masa śmiechu.
Ostra walka toczyła się do bardzo późnych godzin.Na ostatni dzień ryby w ogóle nie dopisywały ,można powiedzieć że woda była martwa.Po spakowaniu się i opuszczeniu ośrodka udaliśmy się do Kołobrzegu pooddychać Jodem zasmakować Rybek w smażalniach i zrobić Sobie na prawdę super pamiątkę którą było nasze wspólne foto na tle morza po czym pewien pan z magicznej budki przeniósł to zdjęcie na Kubki :)

Dużo nie napiszę gdyż klawiatura jest zepsuta i muszę pisać na ekranowej. No i mało co pamiętam .

Fotki będą dopiero gdy ekipa dojedzie do domów.Ja nie miałem swojego aparatu.

DawidW

Wysłany: Nie Lis 08, 2009 23:15

Zlot super :) Fotki na pewno ukażą super zabawe :) ja postaram się jutro albo we wtorek napisać skromna relację :D

TomiW

Wysłany: Nie Lis 08, 2009 23:42

Dokładnie.... było fantastycznie. Powiem tyle... Otylka :) pięknie pływała, Romuś pięknie nęcił kulkami no i oczywiście ogniska.... niezapomniane chwile. Dzięki wszystkim za wspaniałą atmosferę i kupę śmiechu i dobrej zabawy.

P.S. A kąpiel w morzu przeszła wszystko :) Tak się bawi, tak się bawi..... :)

danielurban
urban

Skąd: Płock

Wysłany: Pon Lis 09, 2009 00:07   Foto.

[ Dodano: Pon Lis 09, 2009 00:37 ]

Jeden z przystanków w drodze do Stojkowa :)

kilka szczupaczków :D

ekipa zlotu.

ojciec , syn i teściu :D

w kołobrzegu :)

ale o co chodzi ?;> Mina Damiana bezcenna :D

[ Dodano: Pon Lis 09, 2009 00:46 ]
Kolejny udany zlot :) za nami , teraz pora na następny. :)
łowię bo tata mi kazał :)

DawidW

Wysłany: Pon Lis 09, 2009 08:15

Wszystko zaczeło się na początku października :) Tomek przyjechał do mnie do pracy i zadał pytanie: "Dawid , Team organizuje zlot jedziemy?" Odpowiedź była wiadoma. Nie może nas tam zabraknąć. Przed tym zlotem nie było już takich problemów jak przed zlotem w Płocku ponieważ można powiedzieć że wyklarowała się fajna paczka kilkunastu zapaleńców którzy są wstanie spotkać się kilka razy w roku, nie patrząc przez pryzmat pieniędzy czy czasu.
Ekipa z Płocka ma zaplanowany wyjazd od Tomiego. Do Tomiego zdążył już przyjechać w rekordowym czasie z Wrocławia nasz serdeczny kolega Mayki.
Około godziny 22:45 podjeżdża po mnie jacek23. Szybkie załadowanie samochodu i jedziemy dalej zgarnąć Tomiego i Maykiego.U Tomiego spożywamy jeszcze świetną kawę z świeżo umytych kubków w nowej zmywarce :D Po chwili dojeżdża JacekUrban z Danielem, żoną Ewą i pupilem swoim :D
Pakujemy się do końca, na zapobiegnięcie chorobie lokomocyjnej raczymy się przygotowanym trunkiem przez Tomiego. Jedziemy jeszcze po kolege klubowego i forumowego Strusia. W Gostyninie sprawnie mija zapakowanie się kolegi do auta i ruszamy w trasę. Oczywiście na początku musieliśmy zatankować i uzupełnić zapasy o napoje "wysokokaloryczne" :D Wyruszamy w drogę do Włocławka gdzie czeka na nas już Ambasador z Orzechem.
W drodze do Włocławka utrudnia nam spożywania napojów kupionych wcześniej stan dróg.... :) Lecz my zawsze sobie dajemy radę :) We Włocławku umawiamy się pod halą mistrzów z chłopakami i na wielkim parkingu podczas oczekiwania rozstawiamy catering i zaczynamy impreze :D
Koledzy dojeżdżają z świeżym hotdogami ze stacji ORLEN :D i ruszamy w drogę :D
Droga mija w dość powolnym tempie co było spowodowane częstym zwiedzaniem stacji benzynowych :D Wiadomo siusiu i chlup trzeba było zrobić :D
Później psikusa sprawia nam mgła i ogranicza naszą jazdę do kilkudziesięciu km/h :)
Dojeżdżamy do Manowa przed Koszalinem i dzwonimy do naszego pijaka i łajzy Damiana że już jesteśmy nie daleko.
W Koszalinie jesteśmy około 6 godziny nad ranem.
Damian przez telefon podprowadził nas pod sam Marcepan :D (Marcepan sklep Damiana) Fotka pod słynnym sklepem gdzie nasz forumowy kolega przesiadywał tyle czasu oczywiście musiała być :D
Tam w dobrych humorach i z ciśnieniem na szczupaki czekamy tylko na pieczywo zamówione dla nas na zlot.Pieczywo dojeżdża a my zbieramy się i jedziemy na zakupy. Niektórym zakupy idą sprawniej, innym nie. Jedni kupują w Makro, inni w Lidlu czy Netto. Ogółem troche zamieszania. Kupujemy napoje i jedzenie i ruszamy w drogę do Stojkowa.
Oczywiście hitem tego wyjazdu było również radio CB przez które wymienialiśmy non stop swoje uwagi :D
Dojechaliśmy do Stojkowa, kilka słów właściciela o regulaminie i rozmieszczamy się w domkach. Szybkie przebranie i lądujemy na brzeach i łodziach. Pierwszą rybę złowił kolega Orzech i był to szczupak bodajże 59cm.
Poznaliśmy także nowego pływaka Jacka23 który pięknym skokiem do wody pokazał że nasza Otylka ma godnego przeciwnika w nim. Ubranie mokych rzeczy zajeło mu 5s :D
Do końca zlotu został obdarowany przez nas ksywką Otylek23 :D
Łowimy do godziny 15-16 i meldujemy się wszyscy przy jednym ognisku w listopadowy wieczór. Przy ognisku różnego rodzaju trunki m.in. flaszka od Kociniaka (Dzięki i pozdro Konrad) po whiskacze i inne. Do wyboru były także dania :) od bigosów z białą kiełbasą po śledziki w oleju czy smalczyk :D Ogółem wypas po pachy.
Przy ognisku koledzy popisywali się swoimi kawałami gdzie królował Struś :D
Drugi dzień...
Niektórzy koledzy od rana na łowisku, niektórzy spali po prawie dwóch nocach nie przespanych :D
Krótkie śniadanko i wychodzimy nad wodę. W tym dniu prawie każdy miał styczność ze szczupakami i można powiedzieć że gryzły. Orzech nawet złowił karpia 4kg co dało masę emocji na łódce podczas holu.
Wieczorem odbył się jeszcze turniej strzelecki z wiatróweczki który wygrał TomiW :)
Jak dzień wcześniej siadamy do ogniska i do późnych godzin rozmawiamy.
Niedziela dzień wyjazdu... :)
Co dobre szybko się kończy. Rano z bólami głowy wyruszamy na łowy, lecz tego dnia nie możemy powiedzieć że są to łowy gdyż tylko kilka osób miało kontakt z rybą.
Struś pokazuje nam techniki rzutów kulkami z kobry czym wywołuje u nas mase śmiechu :D
W godzinach popołudniowych pakujemy się i podejmujemy decyzje że odwiedzimy jeszcze nasze polskie, piękne morze w Kołobrzegu.
Do Kołobrzegu docieramy w dobrych nastrojach i robimy sobie pamiątkowe fotki :D
Nagle ktoś rzucił hasło :D Kto nie zdejmie koszulki to Piz.... :D
Nie było trzeba długo czekać na reakcje :D niektórzy nawet rozebrali się do gaci i skorzystali z kąpieli w morzu. Oczy na całej długości promenady i mola były skierowany na 7 osób którym pogoda jaka panuje w listopadzie i morska bryza nie przeszkadzały :D Zabawa przednia :D
Po tej spontanicznej akcji , decydujemy się na pamiątek w postaci kubka i idziemy coś zjeść przed podróżą.Jemy i pakujemy się do auta. Odwozimy Damiana do Koszalina i jedziemy w stronę domów. Po drodze kilka przystanków i meldujemy się około 22 pod Włocławkiem gdzie wpadamy sobie z chłopakami (Ambasadorem i Orzechem) w ramiona i się żegnamy.
W Płocku meldujemy się po 23. Żegnamy się z Maykim przed którym jeszcze 300km i życzymy szerokości

Nie pisałem o rybach nic bo to jest temat mniej istotny. Cieszę się bardzo że wyklarowała się taka fajna grupa. Szkoda że nie było z nami Lawdzoja i Konrada z Aga ale jeszcze będzie okazja do spotkania :)

To moje osobista skromna relacja i zapomniałem w niej o kilku ważnych śmiesznych akcjach ale koledzy dopiszą co nie co :D
Zlot bardzo udany i do następnego!
Ostatnio zmieniony przez DawidW Pon Lis 09, 2009 22:20, w całości zmieniany 1 raz

orzech66666

Skąd: Bełchatów

Wysłany: Pon Lis 09, 2009 08:47

Fotki będą wieczorem albo jutro jak czas mi pozwoli powstawiać. Dodam tylko że sam powrót do domu miałem na przemian w mżawce i deszczu oraz masie tirów które skutecznie zaporę wodną robiły na naszych pięknych i gładkich jak stół drogach.

Dodam tyle największego szczupaka złowił chyba jacekurban (68cm) i ciut mniejszego struś (67cm). Największego okonia złowił DawidW (30cm) ale był napakowany jak na sterydach.

Wszystkie szczupaki jakie złowiłem były bardzo ładnie ubarwione no i dobrze współpracowały z moimi przynętami. Niestety jeszcze się muszę wiele nauczyć aby poprawić skuteczność zacinania i technikę prowadzenia przynęt. Kilka rybek wygrało z wędkarzami ale zabawa była przednia i napewno będzie co opowiadać aż do następnego zlotu.

ambasador
Chodzi się na ryby a nie po ryby!!!

Skąd: Włocławek

Wysłany: Pon Lis 09, 2009 11:11

No Panowie, Ci których tam nie było niech żałują a Ci co byli niech wspominają bo jest co.
Tak naprawdę cały zlot był szalonym pomysłem Damiana i powiem tyle, jeśli kiedyś wpadłby na jakieś inne głupie pomysły to ja idę za nim choćby w ogień.

Spróbuję i ja coś wstawić:

Rybki

Integracja przy ognisku

Nastroje przy ognisku

Team i "łycha"

Znów rybki (niekoniecznie swoje)
Te winksze na patelke a te mnijsze na kotlety bendom... albo dla kota.
Ostatnio zmieniony przez ambasador Pon Lis 09, 2009 11:45, w całości zmieniany 1 raz

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Wspólne wędkowanie » Zakończenie sezonu Szczupakowego-Zachodniopomorskie