Forum wędkarskie- wędkarstwo Forum wędkarskie- wędkarstwo Największe forum wędkarskie w Polsce (dawne Wedkowanie.net). Wędkarstwo, PZW, filmy wędkarskie, metody połowu, testy sprzętu, przynęty i zanęty, łowiska, zdjęcia i gry wędkarskie. Posiadamy ponad 10 tysięczną społeczność, która napisała już przeszło 130 tysięcy wiadomości. Weź udział w dyskusji i dołącz do nas już dziś!
Użytkownicy Mapa użytkowników Filmy Wędkarskie Dzienniki wędkarskie Targowisko Wyszukiwarka Album zdjęć  Kontakt 

Zbiornik Dziećkowice

DAWIDDD 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Posty: 137
Skąd: Zabrze


Wysłany: Pon Sie 23, 2010 20:32   

tak :) ja i raba w niedziele ;) piekne leszcze i plocie ;)
_________________
Każdy kiedyś ma swój początek ;-)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AdSense

Skąd: Mountain View
Pomógł: nie raz
Bufi78 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Posty: 106
Skąd: Imielin


Wysłany: Wto Sie 24, 2010 14:43   

zibi226 napisał/a:
widze ryba bierze nad zalewem był ktos ostatnio ??


Jakiegoś szału nie ma ale raz za kiedy coś się trafi i to też zależy od miejsca :)
_________________
Mistrz koła Imielin 2010 r.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
DAWIDDD 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Posty: 137
Skąd: Zabrze


Wysłany: Wto Sie 24, 2010 16:14   

Nie wiem czy mogę mówić ;P :P:P Ale Raba zabiera mnie w swoją stałą miejscówe :P :) ))
_________________
Każdy kiedyś ma swój początek ;-)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wild 

Wiek: 47
Posty: 5
Skąd: Zawiercie


Wysłany: Wto Sie 24, 2010 18:23   

Witam , panowie mam ogromna prozbe jestem z Zawiercia tj slaskie chce sie wybrac z kolega w czwartek na Imielin nigdy tam nie bylem chcielismy polowic leszcze karpiki moze wegorz byle z brzegu , moze pomoga koledzy w wyborze miejsca nie znam kopletnie wody i jesli to mozliwe by auto stalo blisko odwdzieczymy sie nad woda ;)
Pozdrawiam serdecznie Mariusz

Przestrzegaj 3 punktu regulaminu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
DAWIDDD 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Posty: 137
Skąd: Zabrze


Wysłany: Wto Sie 24, 2010 20:13   

wild wróć parę postów wcześniej , Raba dokładnie opisał na mapie co gdzie i jak ;)
_________________
Każdy kiedyś ma swój początek ;-)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AdSense

Skąd: Mountain View
Pomógł: nie raz
wild 

Wiek: 47
Posty: 5
Skąd: Zawiercie


Wysłany: Śro Sie 25, 2010 08:41   

Ok , dziekuje :) a jak wyglada panowie sprawa teraz z wiekszym leszczem podchodzi cos ..
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
raba
[Usunięty]



Wysłany: Śro Sie 25, 2010 14:33   

Tak podchodzi - leszcz oczywiście ale im amur jaki i karp :okok: :)

[ Dodano: Sro Sie 25, 2010 17:27 ]
A ta DAWIDD się męczy :figielek:


Ale i nałowił i to sporo :okok:
 
wild 

Wiek: 47
Posty: 5
Skąd: Zawiercie


Wysłany: Śro Sie 25, 2010 17:52   

Superowo dziekuje bardzo macie u mnie flache :lol:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
asterix40 
stary nowy wędkarz


Wiek: 53
Posty: 1
Skąd: Bieruń


Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 23:33   

Witam mistrzów, coś mie korci ten zalewik ale tak na początek po 30 letniej przerwie źle samemu się wybrać. Dzieje się tam cosik ciekawego na ten czas? ostatni post z sierpnia to myślę sobie że nie ma czasu na pisanie :) Interesował by mnie jakis niewielki karpik ew. okoń większy lub płoć leszcz. są miejsca na tym akwenie gdzie na takie rybki mozna zasadzić się z brzegu? Metoda spławikowa lub gruncik. Pozdrawiam wszystkich przyjaznym naturze;)
:okok:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
damiaan 

Wiek: 34
Posty: 1
Skąd: będzin


Wysłany: Pią Wrz 24, 2010 13:10   

Witam wszystkich ;-)
Jestem nowym członiem forum.
mam pytanie na Dziećkowicach byłem ostatni raz jakies 5 lat temu chciałem się wybrać w przyszły weekend ale nie wiem co i jak czego się tam teraz spodziewać
i czy to prawda że jest zakaz wędkowania bo i takie pogłoski do mnie dotarły
jeżeli nie ma zakazu to czy w nocy można wędkowac i jak dokładnie jest z przynetami i zanętami
Dziękuje za odp.
Pozdrawiam
_________________
WĘDKARSTWO-PASJA
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AdSense

Skąd: Mountain View
Pomógł: nie raz
Wyświetl posty z ostatnich:   

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Łowiska » Śląskie » Zbiornik Dziećkowice

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl Forum - GrzegorzM ©

Administracja nie odpowiada za materialy publikowane przez uzytkownikow. Uzytkownik rejestrujac sie na forum w peeni odpowiada za publikowane przez siebie wiadomosci. Wszelkie roszczenia w sprawie opublikowanych tresci prosimy zgaaszac do ich autorow.

strzalkaMapa Forum