Jak było dziś na rybach?

borys
NADWORNY GLĘDA

Skąd: Jasło

Wysłany: Pią Lip 31, 2009 23:21

No jak na krąpia to już okaz :brawo:
złap & się drap

roan35

Skąd: dolnoślaskie ( kamienna Góra )

Wysłany: Sob Sie 01, 2009 04:31

Wczoraj wybrałem sie ze znajomym na Bukówkę popatrzeć gdzie sobie na nockę dzisiaj siąść zarzuciłem wędki ja oczywiście feedera i karpiówkę :) na grunt :)ona na grunt i na trupka , posiedzieliśmy 4 godz i nawet nic nie dygało :( :( tracę chyba wszelka nadzieję że u mnie w okolicy są ryby :( :( już wszędzie bylem i w Sędzislawiu na żwirowni 1 i 2 i nad zalewem w mieście prawie codziennie i 2 razy na bucie i 2 razy na Bukowce i nic nie złowiłem nikt nic nie złowił :( :( . Musze w końcu coś złowić bo mi morale spada i jak schowam wędki to wyciągnę je chyba na przyszły rok dopiero zazdroszczę tym co coś łowią :( niech mi chociaż coś żyłkę zerwie . już kombinuje z zanętami i na haczyk biały , kukurydza, czerwony, ryz nawet zanęty najlepsze i to rożne a ryb jak nie było tak nie ma i nikt w kolo nic nie łowi , jedyne to pocieszające ze nie jestem sam :) :)
Łowię tylko na grunt :) feeder i próbuję spinningować :) :)

Kaleb
Feeder

Skąd: Lubin

Wysłany: Sob Sie 01, 2009 08:41

wczoraj też byłem na rybkach , 5 godzin siedzenia i tylko jedno branie , teraz kiedy jestem w domu zauważyłem ze jest 1020 hPa ... i wszystko jasne rybki biorą od 970 - 1009 hPa.
zanęta poleciała na marne.

xrace
Prawie początkujący

Skąd: Włoszczowa / Wrocław

Wysłany: Sob Sie 01, 2009 09:04

Wczorajszy dzień niestety nie był zbytnio udany jeśli chodzi o połów rybek, za to mile spędziłem 2,5 godziny ze spinningiem. Jeden szczupły (około 20 cm) nie trafił w gumę tuż pod moimi nogami, a tak to 0 brań, puknięć. Próbowałem wszystkiego, począwszy od woblerów, blach a skończywszy na gumach. Eksperymentalnie próbowałem również bocznego, jednak z marnym skutkiem. Może dzisiaj będzie lepiej, ale tym razem nastawiam się na grunt/spławik.
Dragon Millenium HD Super Fast 5-25 2,70 + Spro Passion 730 FD

Borsuck
spinningista

Skąd: Nowa Huta

Wysłany: Sob Sie 01, 2009 13:01

Pobudka o 3:15. O 4:00 rano wyjazd z pontonem na nową miejscówkę, gdzie mieliśmy zrobić zapoznanie. Do godziny 9:30 ZERO ryb w dwie osoby. Jedno branie - małego sandacza tylko zanotowałem.

Norbertpłock

Skąd: Płock

Wysłany: Sob Sie 01, 2009 13:12

Dzisiaj wypad nad wisłę o 4 45 jestem na łowisku, niestety moja miejscówka zajęta miejscówka nr 2 takrze, a więc zostaje jeszcze miejscówka nr 3 na której woda nie jest raczej na białą rybę. Rozkładam feedery, rozrabiam zanęte i zestawy lądują w wodzie, okazami tego dnia okazały się krąpie i nie wcale takie małe brania tych krąpi i 1 leszcza były tak co 10 min, mam nadzieje że moja miejscówka jutro będzie wolna :)

Paco
Słonowodny

Skąd: Flekkefjord

Wysłany: Sob Sie 01, 2009 14:56

Dzisiaj najgorszy wypad jaki można sobie wyobrazić.
Pogoda typowo rybna pakujemy manele do łodzi, paliwo wędki podbierak, echosonda, koszyki, przynęty.....kluczyk do stacyjki, ssanie....i trach...strzela linka od zaplonu, rozkręcamy, dekiel, zwijak, zakładam nowy sznurek wyciągnięty z kapoka....2 ruchy i znów strzela.......
zmarnowane 3 godziny, nadszedł odpływ i zawinęliśmy się do domu.....po drodze zatrymujemy się na przystani kolega rzuca i wyciąga łososia 10cm :[ :wnerw: rybka trafia do wody
a ja o domu na pizze....

:edit: oczywiście miało być 10cm
Podpis usunięty w związku z naruszeniem regulaminu forum. - admin
Ostatnio zmieniony przez Paco Sob Sie 01, 2009 19:00, w całości zmieniany 1 raz

Okręg PZW: Tarnobrzeg
Skąd: WNR

Wysłany: Sob Sie 01, 2009 16:37

A ja właśnie godzinkę temu wróciłem ze starorzecza Sanu i gdzie w 3 godzinki połowiłem sobie na bata zaledwie 4 plotki :( i 5 niezłych karasi ;) było na wędce coś wieeekszeeego ale żyłka 0,10 nie wytrzymała :[
ale odjazd było czuć ;P

Michu17
......

Skąd: Szczecin

Wysłany: Sob Sie 01, 2009 16:52

Leszcz 28 CM na czerwonego robaka ;) Na patelnie akurat

i 5 okoni okolo 14 Cm i 1 około 15-20 CM ale nie wiedziałem czy ma 17 więc wypuściłem je.

Jazgarza w brud było :[

» Wędkarstwo, strona główna » Działy pozostałe » Wędkarskie archiwum » Archiwum "Pamiętnik Wędkarza" » Jak było dziś na rybach?