Forum wędkarskie- wędkarstwo Forum wędkarskie- wędkarstwo Największe forum wędkarskie w Polsce (dawne Wedkowanie.net). Wędkarstwo, PZW, filmy wędkarskie, metody połowu, testy sprzętu, przynęty i zanęty, łowiska, zdjęcia i gry wędkarskie. Posiadamy ponad 10 tysięczną społeczność, która napisała już przeszło 130 tysięcy wiadomości. Weź udział w dyskusji i dołącz do nas już dziś!
Użytkownicy Mapa użytkowników Filmy Wędkarskie Dzienniki wędkarskie Targowisko Wyszukiwarka Album zdjęć  Kontakt 

Abc zestawu do Gruntu

KrzysztofR 
Okonista :>


Wiek: 24
Posty: 73
Skąd: United Kingdom


Wysłany: Sob Gru 22, 2007 20:10   

Heh troche duzo..
A czy to trzeba jakiejs wprawy zeby moc rzucac wedka z taka liczba przelotek?
A jeszcze pytanko (chyba zmienie nick na pytajnik :D )
jak przewiezc zestaw na wedce skladanej? Moze trzeba zrobic na miejscu..
Mile widziany rysunek (a chociazby w paincie..)

Dziekuje za odpowiedzi i przepraszam, ze tyle pytan zadaje lecz to pozniej dzieki Wam moze wyciagne rybe zycia?
_________________
Powracam z nowym doświadczeniem :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AdSense

Skąd: Mountain View
Pomógł: nie raz
KrzysztofR 
Okonista :>


Wiek: 24
Posty: 73
Skąd: United Kingdom


Wysłany: Sob Gru 22, 2007 20:20   

Hmm..
Dlatego napisalem, ze rzadko rzeki.
Najczejsciej to jeziora z nastawieniem na leszcza/ploc/moze lina..

Dziekuje za odpowiedzi. Dalbym Wam po punkcie pomogl, ale nie ma takiej opcji chyba, ze zaloze nowy temat :D
_________________
Powracam z nowym doświadczeniem :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
borys 
NADWORNY GLĘDA


Pomógł: 118 razy
Wiek: 45
Posty: 3846
Otrzymał 94 piw(a)
Skąd: Jasło


Wysłany: Sob Gru 22, 2007 20:21   

Niema za co Krzyśku dziękowac. Wodnik już ci przedstawił jak wygląda kij do DS.
Jeżeli Wodnik pozwoli to sprostuje taką drobną sprawę, to tak żeby było jasne :) Dodatkowe szczytówki nie są po to by jak się jedna zużyje zakładać nową ) Szczytówki mają różna twardość i przeznaczone są do połowu w różnych warunkach w zależności od łowiska.
- miękka- woda stojąca, słaby uciąg na rzece
-średnia-średni uciąg-rzeka
-twarda- duży uciąg-rzeka
_________________
złap & się drap
Ostatnio zmieniony przez borys Wto Sty 15, 2008 21:26, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
wodnik 


Pomógł: 72 razy
Wiek: 52
Posty: 2509
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Besko


Wysłany: Sob Gru 22, 2007 20:31   

No tak, trochę źle się wyraziłem mówiąc, że zapasowe - oczywiście borys ma rację luzik
_________________
Pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
KrzysztofR 
Okonista :>


Wiek: 24
Posty: 73
Skąd: United Kingdom


  Wysłany: Sob Gru 22, 2007 20:33   

Jak niema za co dziekowac to dziekuje! :D
A jak wyglada podporka do feederka? droga jest? wiem, ze trzeba postawic wedke pod katem 90* lub 45* dobrze rozumuje?
Juz tyle dzieki Wam sie dowidzialem..
Mysle, ze wynagrodze Wam trud tlumaczenia mi podstaw gruntowania jakas przeogromna rybka!! :>

Edytuje.
Sorka, ale znalazlem cos takiego to jest jakas 'rurkowa' jak sie to wklada wedke?
_________________
Powracam z nowym doświadczeniem :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AdSense

Skąd: Mountain View
Pomógł: nie raz
wodnik 


Pomógł: 72 razy
Wiek: 52
Posty: 2509
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Besko


Wysłany: Sob Gru 22, 2007 20:47   

Taka podpórka się nie nadaje bo wędka jest umocowana za sam dolnik i byle powiew wiatru będzie nią ruszał - wtedy nie zobaczysz brania. Nie trzeba tez stawiać wędki pod kątem 45 stopni, może być poziomo a zresztą zaraz Ci to namaluję luzik



Wędkę kładziesz w poziomie na zwykłej podpórce, ważne by żyłka z wędka tworzyła kąt ok 90*.
_________________
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez wodnik Sob Gru 22, 2007 20:54, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
borys 
NADWORNY GLĘDA


Pomógł: 118 razy
Wiek: 45
Posty: 3846
Otrzymał 94 piw(a)
Skąd: Jasło


Wysłany: Sob Gru 22, 2007 20:53   

a tu masz końcówke podpórki do DS do której przykręcasz tylko sztyce czyli tą aluminiową rurkę którą się wbija w ziemię ;)
_________________
złap & się drap
Ostatnio zmieniony przez borys Wto Sty 15, 2008 21:25, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
KrzysztofR 
Okonista :>


Wiek: 24
Posty: 73
Skąd: United Kingdom


Wysłany: Sob Gru 22, 2007 21:03   

Aaaaa...
Wodnik, borys jestescie wielcy!!
Dzieki juz wiem wszystko co chcialem wiedziec..
A na feedera to tez sie chyba na karpia wyciagnac no nie? :D
Dzikuje i juz nie nabijam postow bo wszystko wiem teraz tylko moge innym pomagac :D
_________________
Powracam z nowym doświadczeniem :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wodnik 


Pomógł: 72 razy
Wiek: 52
Posty: 2509
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Besko


Wysłany: Sob Gru 22, 2007 21:10   

KrzysztofR napisał/a:
A na feedera to tez sie chyba na karpia wyciagnac no nie?


Zależy jaki duży karp i jaki mocny feeder :lol: ale oczywiście , że się da luzik
Tylko nie zapomnij lekko ugiąć szczytówki jak będziesz napinał żyłkę.

PS. Nikt Ci nie zarzucił nabijania postów, to normalne jak ktoś chłonie wiedzę :figielek:
_________________
Pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
borys 
NADWORNY GLĘDA


Pomógł: 118 razy
Wiek: 45
Posty: 3846
Otrzymał 94 piw(a)
Skąd: Jasło


Wysłany: Sob Gru 22, 2007 21:13   

Bez problemu wyciągniesz karpia na feedera. A pytać możesz bo po to jesteśmy na forum żeby w miarę możliwości pomagać ;)
_________________
złap & się drap
Ostatnio zmieniony przez borys Wto Sty 15, 2008 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
AdSense

Skąd: Mountain View
Pomógł: nie raz
Wyświetl posty z ostatnich:   

» Wędkarstwo, strona główna » Metody wędkowania » Wędkarstwo gruntowe » Abc zestawu do Gruntu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl Forum - GrzegorzM ©

Administracja nie odpowiada za materialy publikowane przez uzytkownikow. Uzytkownik rejestrujac sie na forum w peeni odpowiada za publikowane przez siebie wiadomosci. Wszelkie roszczenia w sprawie opublikowanych tresci prosimy zgaaszac do ich autorow.

strzalkaMapa Forum