Miały być karpie 22-23.06.2007

Kusti

Skąd: Pruszcz Gdański

Wysłany: Sob Cze 23, 2007 15:09   Miały być karpie 22-23.06.2007

No więc wczoraj wybraliśmy się z dwoma kumplami na nockę do Niesiołowic na Kaszubach nad J. Czarne. W zeszłym roku złapałem tam swojego pierwszego w życiu karpia i węgorza więc byłem pełen optymizmu bo myślałem, że będzie to tylko formalność - zarzucić, poczekać i złapać. Zadanie okazało się jednak nie takie proste jak mi się wcześniej wydawało. Karp tym razem nie chciał kompletnie współpracować i na 8 wędek jakie mieliśmy zarzucone (można tam łowić na 3 wędki) nie raczył nawet spojrzeć.
Pan kasujący za połów poza bajerem jaki wciskał chyba wszystkim wędkującym, że nie można tu nie złapać karpia, ostrzegł nas przed podchodzącymi do stanowisk lisami. Hmm, lis nie groźny więc przyjęliśmy to do wiadomości, nie robiąc jednak z tego jakiejś sensacji. Po jakiejś chwili na moim stanowisku ujrzałem małego lisa, który jednak szybko czmychnął do lasu jak tylko podszedłem w jego stronę. Co jakiś czas pojawiał się jednak tu czy ówdzie po czym znikał. Kiedy zrobiło się ciemno, nasz cwany kolega był coraz zuchwalszi i postanowił zapolować na nasze rzeczy ;) W pewnej chwili kumpel zaczyna wrzeszczeć - dzik, dzik był na moim stanowwisku - dodając, że widział wielką, czarną sylwetkę za swoimi plecami. To jednak okazał się lis :] Czemu czarny :?: Bo wszystko w nocy jest czarne :rotfl: A le czemu wielki :?: Ano temu, że lisowi towarzyszyło spore wiadro zanętowe z zanętą z krwi i posiekanej wątróbki :rotfl:
Polewaliśmy z gościa i lisa do samego rana, wymyślając do tego własne historie na tema temat zaistniałej syruacji :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Rano poszliśmy odszukać wiadro, które leżało jakieś 50 m od naszych stanowisk. Zanęty oczywiście brak a parciane paski były z lekka sponiewierane. Pewnie się nie najadł więc to była zemsta ;) ( to oczywiście jedna z naszych teorii na ten temat.
Może teraz kilka fotek.
To ja i moje stanowisko :)

A to kawałek wody

A teraz moja zdobycz :rotfl: :rotfl: :rotfl: Nie wiem ile mierzył ten okaz ale szkoda gadać :)

A to kumpla leszczyki, które złapał już podczas porannego pakowania około godziny 7 rano.
Ten pierwszy 45 cm a kolejny złapany po paru minutach 49 cm

Choć nie przyszło mi cieszyć się karpikiem, to było wesoło więc można powiedzieć, że jestem zadowolony :)

GrzegorzM
Administrator

Ulubiona metoda: Spławik i feeder
Skąd: Złocieniec / Szczecin

Wysłany: Sob Cze 23, 2007 16:13

Samo obcowanie z naturą, w dobrym towarzystwie jest warte zachodu, nawet gdy nie ma ryb. Leszczyk ładny, węgorz też :) W moim przypadku to zamiast lisów, na łowisko podchodzą koty z pobliskiego szpitala :) Jest ich baaardzo dużo. Z Berezem jednego tak wykarmiliśmy, że wracał w okolice szpitala sunąc brzuchem po ziemi :)

Marcin_Gda

Skąd: Gdansk

Wysłany: Sob Cze 23, 2007 19:40

Ładny węgorek ;) leszczyki też spoko.Myśle że wyprawe można zaliczyć do udanych :D

Lisek
pstrąg

Skąd: Lębork

Wysłany: Sob Cze 23, 2007 20:18

Całkiem ładny połów :okok:

daro91
Cenię każdą rybę, nawet tą najmniejszą.

Skąd: Southampton-UK / Nysa-PL

Wysłany: Sob Cze 23, 2007 20:49

Super ten Twój węgorzyk :) Gratulacje oraz koledze leszczy :)
Nie mam na koncie wielkich okazów,
lecz mam przyjemne chwile spędzone nad wodą!

bobofruit
Amator Spiningu

Skąd: Elbląg

Wysłany: Czw Lip 26, 2007 11:16

ładne rybki!! ja jeszcze ani razu w życiu niezłowiłem węgorza!! może to sie kiedyś zmini;p
Dyslektyk

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Pamiętnik Wędkarza » Miały być karpie 22-23.06.2007