Michał i jego wędkarstwo

Wysłany: Sob Lip 20, 2013 12:48

Dziś szykuję zanętę i zamiast kupnej sam postanowiłem zrobić zagotuję 2 paczki pęczaku i dodam olejku waniliowego i co jeszcze mogę dodać do zanęty planuje łapać karpia leszcza może linka na haczyk nakładam czerwonego . Jak myślicie podejdzie coś większego :)

Wysłany: Sob Lip 20, 2013 13:12

Skoro nęcisz pęczakiem to spróbuj też na niego łowić.
Czy podejdzie coś większego hmmm...niezbadane są kaprysy rybek ^^

wolo1994

Skąd: Brzesko

Wysłany: Sob Lip 20, 2013 19:33

michalwedkarz Na rzece znajdz sobie jakieś fajne miejsce dołek itp. załóż sobie wiekszy haczyk rozmiaru 4-6. I na haczyk daj nie czerwone robaki tylko 1 rosówke, a jak Ci się zmieszczą to nawet 2 i zobaczysz wtedy jakie będziesz miał efekty powinny być brania większych ryb. Tylko nei zakładaj koszyka tylko sam ciężarek na rurce anty-splątaniowej i przypon taki 30-40cm. Nie łowiłem nigdy na Odrze, ale klenie (ładne klenie) na taka przynęte powinieneś złowieć. Połamania kija ;)
WĘDKARSTWO MOJE HOBBY !!

s@nd3r_85
Mętnooki smok i księżniczka z Dunajca

Ulubiona metoda: Grunt i spinning
Okręg PZW: Kielce
Skąd: UK Hertfordshire

Wysłany: Sob Lip 20, 2013 19:49

michalwedkarz napisał/a:

Na karpia pęczak to niezbyt trafiony pomysł co innego kukurydza, groch lub soczysta duża rosówa. Pęczak jest dobry na płocie. Ja na rzekach zakładając kukurydzę na haczyk robie to w ten sposób, że robię swego rodzaju łańcuszek z kukurydzy. Wygląda to w sposób następujący 4 ziarna przeciągam powyżej haczyka na żyłkę przyponową i 2 ziarenka umieszczam jeszcze na haczyku. W nurcie wabi to strasznie ryby na Wiśle miałem super efekty w połowie kleni na ten sposób, karp, brzana czy też leszcz również może skusić się na tak podany zestaw.
Dragon Mystery XT Turbo Spinn 2,70 m c.w 10-35 gr + Robinson V-Tech 1125
Konger Arcus Feeder 3,60 m c.w 90 gr + Okuma Travertine TRR 30
Daiwa Black Widow Carp 3,60 m 3 lb + Daiwa Crosscast 5000

Wysłany: Sob Lip 20, 2013 22:44

Dzięki za pomoc jeszcze jedno nie znam się zbytnio na odrze i nie wiem gdzie są dołki w jaki sposób to można sprawdzić :>

Wysłany: Sob Lip 20, 2013 23:08

1. Zestaw spławikowy - zamiast haka zawiąż ciężarek taki, który zatopi spławik, a którego nurt nie porwie. Ustawiasz na początek jakiś grunt np. 1.5m i zarzucasz - patrzysz czy spławik się wynurza. Jeśli nie to zwiększasz grunt. Jak zobaczysz spławik, który leży na wodzie to znaczy, ze zbyt dużo. Jeśli trochę wystaje to już masz pojęcie jak jest głęboko.

2. W nurcie może być ciężej gdyż spławik będzie pewnie ciągnięty przez rzekę. Dlatego dołek rozpoznasz po tym jak idzie w wodę Twoja żyłka (normalny gruntowy zestaw tak jak łowisz). Wiesz mniej więcej jak daleko zarzuciłeś i widzisz pod jakim mniej więcej kontem żyłka wchodzi w wodę. Jeśli jest płytko to żyłka będzie wchodziła w wodę pod ostrzejszym kontem względem tafli, a jeśli głęboko kont będzie większy. To tak mniej więcej da Ci rozeznanie w sytuacji.
Cytat:

Wystawiono 1 piw(a): michalwedkarz    » Więcej szczegółów

Wysłany: Sob Lip 20, 2013 23:15

Dzięki za pomoc Disaster, :) jutro lecę na jeziorko połapać na feederka i gruntówkę z bombką więc jutro na piszę jak był :okok:

Wysłany: Sob Lip 20, 2013 23:17

Nie ma sprawy. Połamania!

Wysłany: Pon Lip 29, 2013 20:30

Dziś wróciłem z sześciodniowego pobytu w dziwnowie choć miałem być gdzie indziej ale wróćmy do wędkowania :lol: . W pierwszy dzień nie orientowałem się gdzie są wędkarskie wędkowałem w jeziorze wrzosowskim (niektórzy mówią rzeka dziwna ) pierwszego dnia łowiłem na kuku i groch bo więcej nic nie miałem z gruntu z oliwką złapałem 4 babki których tam jest poprostu mnóstwo.Kiedy jechałem z rodzicami gdzieś samochodem zauważyłem szyld z napisem wędkarski :radocha: lecz kiedy podeszłem otwarty był do 19 a ja byłem o 19.30 :[ ale myślę następnego dnia tam wstąpie lecz przypomniało mi się że jest niedziele :uoee: ale wolałem sprawdzić i jednak był otwarty :radocha: kupiłem białe robaki i zanęte traper feeder i pojechaliśmy wieczorem ok 18 łowić bo wcześniej się nie dało poprostu smażalnia . Zacząłem o 18.15 wędkować po zrobieniu zanęt po zarzucenie już następuje branie i w podbieraku ląduje leszcz około 26 cm ludzie ci co chodzili odrazu zgromadzenia i potem następny i następny . Wyprawa była udana złowiłem 30 pare leszczy 1 okonia leszcze były w rozmiarach 23-42 cm wyprawa była udana dziś wróciłem i zamierzam jutro wyskoczyć z feederkiem gdzieś nad odrę ale po południu idę odebrać mój spinning :rotfl: na początek przygody ze spinningiem kupiłem sobie konger carbomaxx 240/25 g kołowrotek jeszcze niewiem jaki ale to już sobie poczytam bo już koledzy inni z forum się pytali jutro napiszę jak było i co złowiłem na odrą :okok:

Wysłany: Śro Lip 31, 2013 22:20

Mam do Was nietypowe pytania :)
1.Jak łowię na feedera na koszyczek nad odrą gdzie zarzucać między główkami czy po prostu w nurt
2.Jak ja zarzucam w nurt co zawsze mi prąd z ciąga ciężarek 60 g
3.Jaki kupić koszyczek do łowienia w nurcie (kwadratowy) ilu gramowy (feeder do 120 g)
4.Co dodać do zanęty bo w nurcie się szybciej wymywa ?
Mam nadzieję że mi ktoś pomoże :)

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Dzienniki Wędkarskie » Michał i jego wędkarstwo