Najśmieszniejszy Hardcore, który przytrafił się wam nad wodą

MateuszS
[Usunięty]

Wysłany: Sob Cze 25, 2011 21:03

Ja miałem hardcorową przygodę jak przez nieuwagę karp 2,70 kg ( gdzieś tyle miał ) wciągnął mi wędkę do wody i oczywiście musiałem się do niej pakować i szukać wędki ... Bo kij z młynkiem wyniósł mnie jakieś 3 stówki :)

Klekot

Skąd: Wlkp

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 17:18

Kiedyś z wujem jechaliśmy na łowisko ok.30km montujemy zestawy,patrzymy i brak spławików(mieliśmy na agrafce). Wróciliśmy z powrotem po nie i znów na ryby. Jakieś karasie złapaliśmy tylko :) :) :)

kubus82

Skąd: NL

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 20:08

3 godziny pływania po zbiorniku Kozłowa Góra w czasie gęstej mgły w celu odnalezienia rybaczówki.Masakra!!!!!!!!!!!!!

koczownik

Skąd: Zamość

Wysłany: Nie Sty 01, 2012 11:29

Kiedyś łowiłem z kumplem nad takim niewielkim jeziorkiem. Po nim pływał łabędź i ... wziął na robaka. I to jakoś tak dziwnie - podczas zarzucania zestawu.
Kumpel nie chciał ale go zaciął i ptak spłoszony zaczął startować do lotu... No i poleciał! Na hol nie było szans - ptak to silny więc kumpel czym prędzej przeciął żyłkę.
Catch & eat - zasada, którą stosuje sama natura. Więc żyjmy zgodnie z naturą. Byle z umiarem.
Tak jak z grzybami - nie zabierajmy za starych i za małych.

hobby

Skąd: Kujawsko-Pomorskie

Wysłany: Nie Sty 01, 2012 16:26

Ja pewnogo dnia wybrałem się z wujem na łódź. Uczyłem się spinningować, miałem w tedy może z 12l. W tym czasie nie miałem zielonego pojęcia o tej metodzie połowu ryb. Ale rzuty miałem już ładnie wypracowane, wuja mnie pochwalił za dobrą technikę, aż do czasu jak błystka wbiła mu sie w ucho :radocha:
ZŁAP i WYPUŚĆ

majki211

Skąd: GORZOW WLKP

Wysłany: Pon Sty 02, 2012 14:08

Mój wujek mial ciekawy przypadek.Zaciecie ok siedzi szczupak kij wygienty wyciaga okonia ja w smiech ale tata mowi do wujka cyt.podrzuc na tygo okonia okon zachaczony za kotwice wujek podrzuca go do wody i bach ten sam szczupak 110cm 8,5kg

Proszę przestrzegać 3 punktu regulaminu.
MAJKI

mlody_goral90

Skąd: Ciechanów/Płock

Wysłany: Pon Sty 02, 2012 16:23

Ja też miałem kiedyś ciekawą przygodę. Za małolata na starej gliniance siedziałem z rana z kumplem na rybach jeszcze szaro było, i przyszedł starszy pan około 60 z wędkami i najprawdopodobniej z prostytutką no to dalej już nie będę pisał hehe :lol:

robert74

Skąd: Sanok

Wysłany: Pon Sty 02, 2012 16:47

Hardkorów to ja miałem dużo (łowię już 26 lat) :) .Mając 12lat pojechałem do Leska na pstrągi.Patrząc na mapę ,z Leska do Sanoka nie było daleko :wstyd: . Postanowiłem poznać rzekę i pomaszerowałem z Leska do Sanoka wzdłóż Sanu obławiając co ciekawsze miejsca.Kilkanaście lat temu brzegi Sanu były bardzo zarośnięte i przedzieranie się przez krzaki było trudne i bardzo mnie zmęczyło.Będąc na wysokości Załuża miałem już dosyć.Będąc pierwszy raz w tym miejscu nie wiedziałem ,którędy dojść do drogi żeby złapać jakiś Pks do Sanoka,nie było też kogo się zapytać o drogę.Jedzenie i picie już dawno się skończyło a do domu daleko.Na szczęście w Sanie były ryby i woda :) .Zmuszony byłem zjeść na surowo wczesniej złowionego pstrąga popijając go wodą z rzeki.Postanowiłem iść dalej wzdłóż Sanu ale marsz był bardzo ciężki i wyczerpujący .Będąc w Zasławiu nie miałem już siły iść ,robiło się ciemno ,zaczynałem panikować.Na szczęście koło mostu kolejowego spotkałem wędkarza z Sanoka który zawiózł mnie pod dom.Wtedy zrozumiałem że to co na mapie wygląda na niewielką odległość w rzeczywistości może być dużo większa i ponad siły dla 12-latka.Pózniej tą wycieczkę jeszcze powtórzyłem nie raz ale byłem dużo lepiej do niej przygotowany .

Fishhunter
Spinning

Skąd: Białystok

Wysłany: Śro Sty 04, 2012 14:49

a ja miałem okazje wyciągać siatę jakiegoś kusola, w której zaplątało się kilka rybek, niesety... rozkładały się juz..
MASAKRA, odór, swąd, smród, padlina, cała akcja miała miejsce na rowerków wodnym..

[ Dodano: Sro Sty 04, 2012 14:49 ]
dodam że rybki miały po pare kg , leszcze piękne leszcze
Catch and release.

Rankinan
Rzeka San

Skąd: Radymno

Wysłany: Śro Sty 04, 2012 16:02

Fishhunter, i co w tym takiego śmiesznego wg. ciebie?

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Pamiętnik Wędkarza » Najśmieszniejszy Hardcore, który przytrafił się wam nad wodą