Najśmieszniejszy Hardcore, który przytrafił się wam nad wodą

Punkfish

Skąd: nad wody

Wysłany: Pią Maj 28, 2010 21:07

shrek napisał/a:
Tragiczna sytuacja jaka mnie ostatnio spotkała, do dziś nie śpię przez ten wybryk natury.
Znudzeni wędkowaniem postanowiliśmy wysłać kolegę do sklepu po coś rozweselającego.
Wraca po kwadransie przynosi 1 L i tu zaczyna się dramat. Butelka tak zakręcona ,że nie dajemy rady odkrecić ,po godzinie dajemy spokój i napitek wraca z nami do domu.

hehehe miałem podobną historie tyle, że poradzilismy sobie z kolegami po prostu strzal szyjką o słupek betonowy

Ivellios

Skąd: Jeziorsko

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 19:34

zostawiłem wędkę na drodze i pojechałem dalej. Gdy wracam sprzęt warty 900 zł +kołowrotek poszedł połamany w pobliski rów.

maciek

Skąd: Pomorze

Wysłany: Wto Cze 01, 2010 19:47

fugazi napisał/a:
Ciekawe co by żona powiedziała jak by się np w lodówce rozlazły.

A ja kupiłem kilka lat temu na zawody pół litra pinki, włożyłem do małego wiaderka i wstawiłem do lodówki, a że nie było co położyć na wierzch, to przykryłem ścierką. I to był jednak głupi pomysł, bo woda skropliła się na ściankach i robale z łatwością wylazły na wierzch. Szczęście w nieszczęściu, że wiaderko stało nisko i zdążyły opanować tylko ostatnią półkę lodówki, na której leżą zwykle jakieś warzywa, także tylko tyle poszło do śmietnika i nikt nie zauważył straty :-)

AdiSradi
Ryba Piła

Skąd: Polska/Włochy

Wysłany: Śro Cze 02, 2010 17:24

kolega na rzece złapał żółwia czerwonolicego, ktoś musiał go tam wpuścić :mysli:

PatoWrajter
Rybka lubi pływać

Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro Cze 02, 2010 19:44

One tam hulaja :>

albertino94

Skąd: Kostrzyn Wielkopolski

Wysłany: Śro Cze 02, 2010 19:46

No ja kiedyś też u chrzestnego na stawku zahaczyłem żółwia przypadkiem. Tak to jest jak ludzie kupują dzieciom prezenty w postaci zwierząt a potem dzieciom się nudzi. I wpuszczają do rzek, stawów, jezior.

Sorry za OT.

Nohan

Skąd: Gorzów Wlkp.

Wysłany: Pon Lut 07, 2011 01:31

Ja łowiłem na jeziorku Lubiąż ( woj.Lubuskie ) z chłopakiem mojej siostry. Poszliśmy połowić troszkę na kładkę w pobliżu naszego ośrodka. Kładka miała tylko pół metra a w około nas drzewa, więc było małe pole do zarzucenia. On zarzucił na lewo, ja na prawo. Jako iż prąd przenosił ciągle mój spławik pod drzewo ( pod którym miałem najwięcej brań-wiadomo ryby lecą do cienia przy 30 st. upale ) postanowiłem przerzucić. Po 10 minutach zauważyłem, że coś nie tak, więc wyciągam zestaw z wody. Jak się okazało zarzuciłem na gałązkę drzewa jakieś 4 metry nade mną. Jakby tego było mało, podczas wyciągania wyciągnąłem przy okazji żyłkę przyszłego szwagra ( a może nie ;) ) Ten niesamowicie wkurzony, zwinął swój zestaw, żeby nic nie przeszkodziło nam podczas rozplątywania. No i wyciągnął zestaw... razem z 15cm. okonkiem :P I wyglądało to przekomicznie. Spławik zawieszony 4 metry nad ziemią, w to zaplątana żyłka z drugiej wędki, a na haczyku, jak na złość okonek. :lol:

Druga sytuacacja ( te same jezioro )
Łowiliśmy z naszej miejscówki wytropionej na wcześniejszej wyprawie. Patrzę na spławik i mam branie. Uczepiła się uklejka, na oko 10 cm. Z nudów postanowiłem zarzucić ją na prowizorycznego żywca ( zestaw spławikowy z żywczykiem ) Niestety, zamiast rzucić ją lekko przed siebie zamachnąłem się z całej siły. Rybka wyleciała na około 15m w górę i z pluskiem wleciała do wody. Wyciągnąłem ją jeszcze żywą, z jednej strony była srebrna z drugiej lekko czerwona :|

Trzecia sytuacja miała miejsce w na tej samej miejscówce. Akurat złowiłem rybkę i wypuściłem ją. Podszedłem do tafli wody aby umyć ręce z śluzu ryby. Chwilę po umyciu rąk patrze, a tam przepływa wielki, tak na oko metrowy węgorz. Natychmiast krzyknąłem "węgorz !!" Moja siostra i jej chłopak nie wierzyli mi i zaczęła się debata, czy węgorz pływa w jeziorach. ( byliśmy początkującymi wędkarzami i myśleliśmy że węgorza można tylko spotkać w morzu ) W końcu doszliśmy do wniosku że to żmija. Chwilę później miałem mała potrzebę więc poszedłem w pobliskie krzaki, które znajdowały się obok miejsca trasy "żmijo-węgorza". Bałem się co niemiara że to coś zaraz wyskoczy i ugryzie mnie w.... Jak się później okazało było to zwyczajny zaskorniec..... Ale tych trzech sytuacji nie zapomnę :stres:

szymon3261

Skąd: Łańcut

Wysłany: Pią Lut 11, 2011 19:42

Ja hardcora widziałem na mazurach. Podczas łowienia z kolegą zobaczyliśmy płynący jacht na ktorego rufie stał sikający koleś w tym momencie przepłyneła motorówka i i fale po motorówce tak zachwiały jachtem że koleś wpadł do wody podczas sikania może nie brzmi to smiesznie ale na ten widok chyba każdy by się smiał :)
PS. to nie ja

Arek

Skąd: Gorlice

Wysłany: Pią Lut 11, 2011 22:29

Wakacje w tamtym roku... a raczej ich końcówka i chodzenie ze spiningiem na pstrąga. Idę ścieżką w dół rzeki po czym wchodzę i zaczynam wędrować nurtem w górę obławiając wodę metr po metrze... Po drodze spotykam... Nagiego kolesia opalającego się na kamieniu... No dobra to jeszcze przeżyłem, jak mnie zauważył ręcznikiem się zakrył i patrzył na mnie jak bym był jakimś przestępcą... Kolejnego dnia, czy tam nawet 2 dni później wędruje znów tym samym odcinkiem obławiam... Branie, ciągnę .. pahh.. wędka poszła.. No nic składam i wychodzę przez krzaki na ścieżkę, a tam?! Leżą sobie wesoło chłopak z dziewczyną... Bez spodni itd... Nie wiem, ale jakoś mi się odechciało chodzić w tamte rejony, chodź biorą tam ładnie pstrągi.. W ciągu tygodnia takie zdarzenia.. No porażka :rotfl:
Kushiro Lancer Jig 2,7m/4-16g
Shimano Catana 2500 FA

Perlos_8
Wyczyn, To jest to!

Skąd: Turek

Wysłany: Sob Lut 12, 2011 01:03

Jak dziewczyna jakaś niezła to ja bym tam częściej chadzał :D
A może w końcu by sama była i... :D
...podaruj uśmiech swój, tym których napotkałeś na jawie i w swym śnie, a może ktoś skazany na samotność, ogrzeje się twym ciepłem, zapomni o kłopotach...
Ryszard Riedel

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Pamiętnik Wędkarza » Najśmieszniejszy Hardcore, który przytrafił się wam nad wodą