Śmieszno - dziwne sytuacje na rybkach

pronan331
Początkujący

Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro Sty 19, 2011 13:02

ja jak byłem mały jak zaczynałem wędkować pojechałem z tatą na ryby na jeziorko gdzie była masa szczupaków po prostu zatrzęsienie i łowiliśmy na żywca i kiedy mi wziął jako mały chłopiec ze strach chwyciłem wędkę i zacząłem uciekać zamiast zwijać żyłkę to biegłem w przeciwnym kierunki i na brzeg wyjechał 61cm szczupaczek ;] :rotfl: :radocha:

adek77778

Skąd: Niewiarowo

Wysłany: Śro Sty 19, 2011 21:45

Ja u znajomego łowiłem karasie takie po 10cm do oczka.
Wspominał ze ma i szczupaki. Kiedy w wziął mi karaś takie 15 m od brzegu zacząłem go powoli holować i nagle coś pociągnęło mocniej ja się przyglądam a tam szczupak połyka karasia chciałem go wyciągnąć ale nie połkną ryby i uciekł.

chudy_b

Skąd: W-wa

Wysłany: Sob Sty 22, 2011 02:04

pronan331 napisał/a:

To klasyczne zachowanie. Na pierwsze brania moje "pasożyty" reagowały dokładnie tak samo. Zamiast spokojnie zwijać - rura od brzegu, byle tylko wyciągnąć gada z wody. Ale już drugi trzeci hol o wiele spokojniej.

Maktor

Skąd: Kęty

Wysłany: Sob Sty 22, 2011 11:57

Hmmmmmmmm też miałem parę fajnych sytuacji, ale to przeważnie z kumpla się śmiałem.

Najciekawsza była jak już wracaliśmy do domu. Lato, gorąco, byliśmy ubrani w moro, brudni, przepocenie i nie wiem co jeszcze. Czekaliśmy na pociąg na takiej małej zdezelowanej stacji PKP, siedzieliśmy na schodach i czekaliśmy na pociąg, w tym czasie planowaliśmy jechać na gapę bo żaden niemiał kasy . Kiedy siedzieliśmy tak na tych schodach kumpel zdjął czapkę z głowy (patrolówka) i zaczął machać tak by zrobić sobie trochę wiatru, niestety długo tak nie robił bo zaczął przysypiać, głowę oparł o barierkę, ręka z czapką trochę opadła i kima. Oczywiście mnie też sen atakował to przymknąłem oczy. Po jakiś 10 minutach podchodzi starszy mężczyzna i wrzuca koledze 5 zł do czapki, kolega szybko się obudził i zaczął tłumaczyć się że z ryb wracamy, że zmęczeni jesteśmy i nie że bramy. Gościu patrzył na niego i w końcu powiedział.

- Nie przejmuj się, ja wiem że ty nie masz i nie musisz mi ściemniać.

Mina kumpla bez cenna, przez tydzień śmiałem się z niego jak tylko go widziałem, ale za to mieliśmy kasę na bilety powrotne :rotfl:

Od tego czasu dostał ksywę na osiedlu ŻULIKS ;P

Ania81

Pomogła: 3 razy
Skąd: Lipno

Wysłany: Sob Sty 22, 2011 15:46

Byłam na rybach z Ikiem na Wiśle.Pogoda pochmurna stoimy na przelewie i obławiamy a, że nic się nie działo stwierdziłam że pójdę w inne miejsce.Zeszłam ścieżką w dół do przystani dla łódek wgramoliłam się na stojącą blisko brzegu usiadłam i tak zaczełam obławiać.Siedze nic się nie dzieje spojrzałam na brzeg a drogą kilkanaście metrów dalej idą dwie kobitki w starszym wieku.Jedna z nich stając tyłem w moją stronę zaczyna unosić spódnicę ja dosłownie wgniatam się w łódkę zadziera kobita wyżej i leje a ja nic osłupiałam ale jakby było mało zaczyna wydawać tyłem dźwięki wtedy tak mnie wgniotło ,że nie wytrzymałam i :lol: kobita się ogląda i zobaczyła że nie jest sama szybko kieckę w dół i w nogi.A ja wysiadłam lece do Ika opowiedzieć co mi się przytrafiło.Dobiegłam stoje obok na przelewie i zamiast mówić tak się śmieje, że straciłam równowagę na kamieniu i bach do wody i śmieje się dalej w końcu Iko mi pomaga i wychodze na brzeg cała mokra a uśmiana aż poliki bolały.Do końca życia niezapomnę

Shaq04

Pomógł: 1 raz
Skąd: Gdańsk

Wysłany: Nie Sty 30, 2011 18:36

Dzisiaj poszedłem połowić pod lodem. Przynęta już pod wodą, wykonuje charakterystyczne ruchy, (dół, góra itp) nagle czuję coś, siedzie ryba. Wyciągam patrzę a tam... zapakowane, nowe naboje do pistoletu :lol: .

nurek1973
[Usunięty]

Wysłany: Nie Sty 30, 2011 19:30

Ania81, ja miałem podobną sytuację,Rosjanki nad pobliskie jezioro przyjechały autokarem się umyć,nie wiedziałem jak przynętę założyć na haczyk, nie mówiąc o moim starszym koledze :rotfl: oj co ja tam widziałem...po kąpieli węgorze nie brały dwa tygodnie.

focuS22
fcs

Skąd: Gryfow Slaski

Wysłany: Nie Mar 20, 2011 00:32

Kiedyś podczas spiningowania nad rzeką Kwisą ....ujrzałem pływającego sobie w rzece Żółwia heh,pewnie ktoś wypuścił bo skąd by się tam wział.

malamalpamala
po polskiemu !

Skąd: Sokółka

Wysłany: Wto Mar 22, 2011 06:53

Wyrałem się nad jeziorko na spinning. Na końcu linki, a raczej przyponu Alga. Zwijam, zwijam, nagle mocne szarpnięcie, duży opór. Myśle sobie pewnie jakiś ładny szczupaczek się uwiesił. Wciągam podnosze .... patrzę - a tam jakaś rama od roweru :lol:
Pozdrawiam,

Patryk !

Artur Betcher
Gawędziarz Erotoman Teoretyk

Skąd: Paryż

Wysłany: Wto Mar 22, 2011 17:58

Ja to wyciągnąłem cały rower a do tego kilka miesięcy na nim jeździłem :)

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Pamiętnik Wędkarza » Śmieszno - dziwne sytuacje na rybkach