Jak było dziś na rybach ?

piotr.orzel1
bolus

Skąd: Łowicz

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 13:32

Witam koledzy u mnie nie było żadnej rewelacji od piątej rano na żywca jeden szczupły 55 cm i za moment 62cm a poz tym jeszcze 5 okonków około 20cm :okok:
Piotr Orzeł

przemx

Skąd: Toruń

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 15:42

Ja dzisiaj jeden karaś większy i sama płoć 8 drobna - jezioro Moszczone - PGR Włocławek - nie polecam bo kłusują tam w biały dzień i rybę totalnie wycieli, a my głupie pozwolenia u nich wykupujemy;/
www.cbmania.eu - forum cb radio

carlosNS

Skąd: Nowa Sól

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 16:25

Z racji , że weekend spędziłem nad jeziorem sławskim ( woj. lubuskie) , to poza wypoczynkiem i szaleństwem w wodzie , nie mogło zabraknąć wypadu na rybki. 3.07.2010 ,, 4 rano , wstajemy z kumplem i ruszamy na ośrodkowy pomościk. Cisza spokoj , słoneczko powoli rozjaśnia niebo. 2 guntówki do wody i czekamy... czekam , czekamy i czekamy :D do godz 10tej ok 7 krąpi ( od 12 do 25 cm ) i 3 podleszczaczki ( ok 30cm ) i nic poza tym. Jezioro ostatnimi czasy to tragedia. I tak mówi każdy wędkarz wracający z połowów.Zdjęc nie porobiłem , bo w zasadzie nie ma co pokazywać...
Początkujący :)

borys
NADWORNY GLĘDA

Skąd: Jasło

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 17:16

Szaleństw Bereta ciąga dalszy :)

MarBucz

Skąd: Krosno

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 19:10

Wczoraj (sobota) trzy godziny spinningowania na Sanie w okolicach Temeszowa. Woda całkiem fajna ale efekty zerowe. Wszystkie wobki przetestowane ale rybki miały mnie stanowczo gdzieś. Za to kumpel chodził sobie ze spławikiem i jagódką jako przynętą wyciągnął kilka kleni takich 40+, aż mnie szlak trafiał. Ale widocznie ja nie umiem wędkować :| . Od razu przypomniało się stare powiedzenie, że nie sprzęt łowi tylko wędkarz. Może następnym razem będzie lepiej, a z tej wyprawy pozostanie przynajmniej nowe miejsce pokazane przez kumpla.

robert123
rm

Skąd: lubelskie

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 20:41

witam dzisiaj od 11 do 15 -ej na jeziorze , 8 karasi czyli popular . japońców , 2 leszczawki po ok. 30 i kilka okonków karasie po ok. 40 do 60 dkg. Ogólnie dzień udany :okok:

xrace
Prawie początkujący

Skąd: Włoszczowa / Wrocław

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 22:19

Niedzielny godzinny wypad na okoliczną wodę zakończony średnim sukcesem. Testowałem woblery, jednak nic na nie się nie chciało skusić. Zmieniłem je na małą obrotówkę i po pierwszym rzucie od razu branie i wyciągam małego okonia. Rzuciłem jeszcze parę razy i kolejne 2 okonie spięte. Zmieniłem miejsce, porzucałem, kolejne branie, tym razem mały szczupak - niestety spięty przed nogami (źle się zaciął). 3 rzuty później kolejny szczupak, na oko 35-38 cm, tym razem wyjęty. Wszystkie ryby wróciły w dobrej kondycji do wody. Później poplątałem plecionkę na szczytówce (przez własną głupotę). Po naprawieniu zestawu rzuciłem jeszcze ze 2 razy i wróciłem do domu bo nie miałem czym oddychać - musiałem filtrować powietrze od komarów.
Dragon Millenium HD Super Fast 5-25 2,70 + Spro Passion 730 FD

kroku
PROSTO.

Skąd: bieszczady

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 22:27

Wekowałęm się dzisiaj z meps nad Sanem w miejscowości Lesko i Zagórz ,w Zagórzu nędza na Łączkach mepps 1 pstrążka i parę pobić .Szkoda że musiał jechać do domu ale siła wyższa .
Machałem od południa do wieczora ryby brały przed burzą 10 minut i po burzy 10 minut i troszkę pod wieczór.Złowiłem 5 lipieni takich od 31 do 34 cm i kilkanaście wyjść .Rybki bardzo ostrożne i jest naprawdę ciężko dobrać muszkę pod walory smakowe pstrągów i lipieni .

Artur Betcher
Gawędziarz Erotoman Teoretyk

Skąd: Paryż

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 22:27

Wypad na suma nieplanowany a właściwie był wymuszony. Nie ma właściwie o czym pisać bo tylko jedno branie suma było dziś o 13:00 zacięte a po 90 sekundach holu po prostu się wypiął. Oczywiście zarejestrowałem kamerą moją porażkę i wstawię w odpowiednim temacie żeby nie opiewać tylko sukcesów.
Jeszce w dzień złapałem klenia 42cm ale nawet go nie sfotografowaliśmy ze względu na niewielkie rozmiary
W nocy skubały coś leszcze i kilka powyżej 50cm złapałem. W dzień na pęczek białych robaków napatoczył się też węgorzyk który o dziwo spasiony był niemiłosiernie.

62cm

60cm

69cm

Oczywiście wyprawę uznaję za udaną ponieważ nie zawsze trzeba bestie łapać no i dzieciaki wyszalały się na łonie natury.

Pozdrawiam wszystkich.

jackobs

Skąd: Wielkopolska

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 23:42

Witam. Dzisiaj koledzy bylem na stawku u mnie w pobliskiej mieścinie i udało się na nowy sprzęt wyciągnąć kilka karpi dokładnie 5 sztuk. 4 mniejsze do 2 kg a jeden troszeczkę większy. Jak na mój początek dopiero z wędkarstwem to mój mały rekordzik :) Karp 5,30 Kg

» Wędkarstwo, strona główna » Działy pozostałe » Wędkarskie archiwum » Archiwum "Pamiętnik Wędkarza" » Jak było dziś na rybach ?