Forum wędkarskie- wędkarstwo Forum wędkarskie- wędkarstwo Największe forum wędkarskie w Polsce (dawne Wedkowanie.net). Wędkarstwo, PZW, filmy wędkarskie, metody połowu, testy sprzętu, przynęty i zanęty, łowiska, zdjęcia i gry wędkarskie. Posiadamy ponad 10 tysięczną społeczność, która napisała już przeszło 130 tysięcy wiadomości. Weź udział w dyskusji i dołącz do nas już dziś!
Użytkownicy Mapa użytkowników Filmy Wędkarskie Dzienniki wędkarskie Targowisko Wyszukiwarka Album zdjęć  Kontakt 

Spinning w cenie od ok 1000zł

AdrianSpinn 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz


Wysłany: Czw Lip 30, 2009 22:31   

Witam!!! Koniecznie sprawdz masę tego kija ponieważ ciężki spining to zły pomysł jak będzie miał powyżej 300gr to go sobie odpuść. Wiem że Fenwick to dobra i uznana marka ale ten spin to jakiś lekki wynalazek. Pamiętaj że spiningując zatrzymujesz się często w miejscach gdzie będziesz miał wielki dylemat jak rzucić, do góry drzewa z boku krzaki a przed chwilą widziałeś w tym miejscu uciekające małe rybki i miejsce może okazać się tym w którym akurat coś złowisz, i wtedy będziesz włosy rwał sobie z głowy i mówił do siebie po co mi był tak długi spin i to jeszcze za taką kasę. Musisz też wiedzieć że przy tak długiej wędce gorzej będą wyczuwane wszelkie drgania podczas uderzeń ryby. Jak chcesz już wydać kasę na coś z górnej pułki to polecam: http://arnal-fishing.abc2...ro=435073#fotka mocny spin. A jeśli chodzi o coś ze średnich spinów to polecam: http://spinn.pl/promocje/infinity-q-jig-2-70-28 ta wędkę znalazłem Ci nawet w super promocji.
Pozdrawiam połamania, chociaż z Qantum Salsą połamanie nie będzie takie łatwe :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AdSense

Skąd: Mountain View
Pomógł: nie raz
melonoman 
narybek

Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Posty: 49
Skąd: elblag


Wysłany: Sob Sie 01, 2009 14:39   

AdrianSpinn napisał/a:
Witam!!! Koniecznie sprawdz masę tego kija ponieważ ciężki spining to zły pomysł jak będzie miał powyżej 300gr to go sobie odpuść. Wiem że Fenwick to dobra i uznana marka ale ten spin to jakiś lekki wynalazek. Pamiętaj że spiningując zatrzymujesz się często w miejscach gdzie będziesz miał wielki dylemat jak rzucić, do góry drzewa z boku krzaki a przed chwilą widziałeś w tym miejscu uciekające małe rybki i miejsce może okazać się tym w którym akurat coś złowisz, i wtedy będziesz włosy rwał sobie z głowy i mówił do siebie po co mi był tak długi spin i to jeszcze za taką kasę. Musisz też wiedzieć że przy tak długiej wędce gorzej będą wyczuwane wszelkie drgania podczas uderzeń ryby. Jak chcesz już wydać kasę na coś z górnej pułki to polecam: http://arnal-fishing.abc2...ro=435073#fotka mocny spin. A jeśli chodzi o coś ze średnich spinów to polecam: http://spinn.pl/promocje/infinity-q-jig-2-70-28 ta wędkę znalazłem Ci nawet w super promocji.
Pozdrawiam połamania, chociaż z Qantum Salsą połamanie nie będzie takie łatwe :)


ten kijek pierwszy nie przypadł mi do gustu nie szukam kosy lecz uniwersału ma on sie komponować z moim red artefaktem "redArc":P który jest serwisie :( .
Tak zebym nie miał problemu z blacha powyzej 20 gram a zarazem paprochem 5 gr:P.
Druga propozycja już lepsza też przeglądałem górną pułke shimano :P konkretnie chodz mi o to wędzisko http://www.centrumorka.pl...uct&prod_id=239
Postaw piwo autorowi tego posta
 
borys 
NADWORNY GLĘDA


Pomógł: 118 razy
Wiek: 44
Posty: 3846
Otrzymał 94 piw(a)
Skąd: Jasło


Wysłany: Sob Sie 01, 2009 15:42   

Jak rzucasz się na głęboką wodę to proponuję to http://www.fishing-mart.c...p573-k4825.html
Za ta kasę nawet bym się nie zastanawiał :) Daiwa to Daiwa :)
Nie wiem czy w seryjnej produkcji znajdziesz coś co będzie bardziej optymalne od kijaszków Daiwy. Ja osobiści uwielbiam wędki Daiwy, a to że są mocne może posłużyć za przykład mój wczorajszy szczupaczek +70 na żyłce 0,16mm i Daiwie Power Mesh 3-18g. (kołowrotek Black Arc 830)
Alternatywą moze być kij robiony pod zamówienie, ale jeżeli nie jesteś pewien swojego zapotrzebowania to lepiej nie ryzykuj kija z pracowni.
_________________
złap & się drap
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Piotreq 
spinfan


Pomógł: 121 razy
Wiek: 40
Posty: 1418
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Płock


Wysłany: Sob Sie 01, 2009 22:47   

Ja też w cenie powyżej 1000PLN polecam Ci kije robione pod zamówienie z pracowni, fachowy zbrojmistrz dobierze Ci blank i komponenty względem wymagań, przynęt i kołowrotka no i oczywiście planowanych drapieżników ;) Uznane na rynku to Fishing Center z Wawy, Saks z Żar, Art-Rod z Poznania czy Rodmas z Gdańska, na pewno z produktów tych pracowni wędkarskich będziesz zadowolony :okok:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
melonoman 
narybek

Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Posty: 49
Skąd: elblag


Wysłany: Sob Sie 01, 2009 23:12   

borys napisał/a:
Jak rzucasz się na głęboką wodę to proponuję to http://www.fishing-mart.c...p573-k4825.html
Za ta kasę nawet bym się nie zastanawiał :) Daiwa to Daiwa :)
Nie wiem czy w seryjnej produkcji znajdziesz coś co będzie bardziej optymalne od kijaszków Daiwy. Ja osobiści uwielbiam wędki Daiwy, a to że są mocne może posłużyć za przykład mój wczorajszy szczupaczek +70 na żyłce 0,16mm i Daiwie Power Mesh 3-18g. (kołowrotek Black Arc 830)
Alternatywą moze być kij robiony pod zamówienie, ale jeżeli nie jesteś pewien swojego zapotrzebowania to lepiej nie ryzykuj kija z pracowni.


panowie spokojnie jeszcze mnie tak nie postrzeliło żeby kupowac takie kije za ponad 1000-2000 zł :skromny:

co prawda mysle o wydaniu do 1000 zł
Postaw piwo autorowi tego posta
 
AdSense

Skąd: Mountain View
Pomógł: nie raz
AdrianSpinn 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz


Wysłany: Pon Sie 03, 2009 03:30   

Rzuć okiem jaszcze na tego kija myślę że może się okazać lepszy od tego Shimano http://spinn.pl/wedki-spi...don-jig-2-70-35 Super prezentuje się ten kijek no i jeśli Cormoran zrobił z niego flagowy model to na pewno jest to dobry kij. Z kijami Shimano to różnie bywa jedna seria się udaje a inna już gorzej. Na pewno robią dobre młynki. To też jest niezły spin http://spinn.pl/wedki-spi...sky-2-60m-7-28g .
Pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
borys 
NADWORNY GLĘDA


Pomógł: 118 razy
Wiek: 44
Posty: 3846
Otrzymał 94 piw(a)
Skąd: Jasło


Wysłany: Pon Sie 03, 2009 08:51   

Cormoran to nic innego jak Daiwa :)
Jeżeli chcesz sprawdzoną serię wędek to polecam Infinity Q z Daiwy :)
_________________
złap & się drap
Postaw piwo autorowi tego posta
 
melonoman 
narybek

Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Posty: 49
Skąd: elblag


Wysłany: Pon Sie 03, 2009 21:58   

borys napisał/a:
Cormoran to nic innego jak Daiwa :)
Jeżeli chcesz sprawdzoną serię wędek to polecam Infinity Q z Daiwy :)


chyba się skusze na tego infinity Q
Postaw piwo autorowi tego posta
 
borys 
NADWORNY GLĘDA


Pomógł: 118 razy
Wiek: 44
Posty: 3846
Otrzymał 94 piw(a)
Skąd: Jasło


Wysłany: Pon Sie 03, 2009 22:12   

Jak masz możliwość pomacać ten kij to warto. Myślę ze nie będziesz żałował decyzji, sam się zastanawiam nad tą serią.
_________________
złap & się drap
Postaw piwo autorowi tego posta
 
AdrianSpinn 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz


Wysłany: Wto Sie 04, 2009 02:26   

Daiwa Infinity Q to fajne szybkie i w miare lekkie spiny. Pewnie będziesz zadowolony. Kup go sobie ze stronki którą Ci wysłałem taniej już chyba go nie znajdziesz.
Pozdrawiam, Połamania i zadowolenia z urzytkowania.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AdSense

Skąd: Mountain View
Pomógł: nie raz
Wyświetl posty z ostatnich:   

» Wędkarstwo, strona główna » Sprzęt wędkarski » Wędziska » Spinningowe » Spinning w cenie od ok 1000zł

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl Forum - GrzegorzM ©

Administracja nie odpowiada za materiały publikowane przez użytkowników. Użytkownik rejestrujac się na forum w pełni odpowiada za publikowane przez siebie wiadomosci. Wszelkie roszczenia w sprawie opublikowanych tresci prosimy zgłaszać do ich autorów.

Ku pamięci Ś.P. Jarogiego

strzalkaMapa Forum