Forum na nowym serwerze

jackski

Skąd: Kielce

Wysłany: Sob Sty 03, 2009 11:46

Ok, w takim razie po weekendzie coś tam do skarbonki dorzucę :]

iksmen

Skąd: Mazowsze

Wysłany: Sob Sty 03, 2009 12:11

GrzegorzM napisał/a:
W związku z tym, że spotkaliśmy się z niemal zerową pomocą finansową (poza kilkoma osobami z zarządu zainteresowanie wyraził tylko PikeHunter za co serdecznie dziękujemy), zdecydowaliśmy się na wykupienie standardowego serwera, za który zapłacimy z własnej kieszeni. Ostrzegam, że może to być droga przez mękę. Mimo wielkich słów, że "na naszym forum jest niepowtarzalna atmosfera" okazało się, że ta atmosfera nic nie wnosi. Byś może spotkaliśmy się z tą dramatyczną sytuacją dlatego, że zbyt profesjonalnie podeszliśmy do prowadzenia strony niepozwalając na niechlujne pisanie przez co z pewnością większości się naraziliśmy. Pewnie gdybyśmy pozwolili by część towarzystwa była nadal rozpuszczona jak dziadowski bicz to bylibyśmy "fajni" i można by było nas wspomóc. Moglibyśmy podjąć żebraczą akcję jak na niektórych konkurencyjnych stronach, ale mamy swój honor. Nie prosiliśmy o pieniądze dla nas, tylko dla forum, z którego wszyscy korzystamy.Damy sobie radę sami. Z forum trzeba się teraz pozbyć kilku dodatków niespotykanych na innych forach, aby forum jakoś dyszało. Zapowiadany portal również nie powstanie, gdyż byłby gwoździem do trumny obecnego serwera. Szkoda tylko, że ta nasza "wspaniała społeczność" okazała się wspaniała tylko powierzchownie, nie odnoszę się tutaj do wszystkich bo mimo wszystko jest jeszcze wiele osób, na których można polegać. Jak to mówią "prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie". Nie wykluczam, że zrezygnuję z prowadzenia forum bo okazuje się, że moja ciężka praca idzie na marne, bo daję z siebie wszystko, pozycjonuję, reklamuję, cały czas udoskonalam szatę graficzną i skrypt, szukam sponsorów, dzięki czemu mamy konkursy, męczę się nad autorskim skryptem portalu, przesiaduję godzinami na forum nie otrzymując nic w zamian. Nie jestem zły, tylko jest mi po prostu przykro. Myślę, że to na tyle.

Trochę przesadziłeś z dramatyzmem.
Jako moderator możesz umieścić informację o kweście na stronie startowej forum. Na pewno więcej osób zobaczy tą informację i proporcjonalnie wzrośnie liczba wpłat na rachunek bankowy.
Ja dopiero dziś zauważyłem ten temat i od siebie też coś dołożę.

Numer konta i cel na jaki zbieramy pieniądze powinien być na stronie startowej a rozliczenie i podziękowania dla wpłacających mogą być umieszczone w temacie na forum.

Pozdrawiam wszystkich

[ Dodano: Sob Sty 03, 2009 12:21 ]
GrzegorzM, a może był byś zainteresowany umieszczeniem reklamy mojej firmy na stronie?
Tematem zupełnie nie pasuje do forum bo działam w branży spedycyjno-celnej ale może uda nam się znaleźć atrakcyjne dla nas rozwiązanie?

zanderek

Skąd: z ?

Wysłany: Sob Sty 03, 2009 12:27

iksmen napisał/a:

iksmen jak byś był spostrzegawczy to na stronie startowej jest info odnośnie zbiorki funduszy na serwer i to nie od dziś tylko od bardzo długiego czasu.
Cieszy nas każdy grosz wiec myślę ze Grześ odezwie się do Ciebie w sprawie reklamy.
Pozdrawiam Zanderek.
Jeśli nie podoba Ci się to co pisze jest wyjście - nie czytaj tego :) .
Ostatnio zmieniony przez zanderek Sob Sty 03, 2009 15:17, w całości zmieniany 1 raz

beret

Skąd: Strzyżów (rz.Wisłok)

Wysłany: Sob Sty 03, 2009 12:28

iksmen napisał/a:
Jako moderator możesz umieścić informację o kweście na stronie startowej forum.

Taka informacja jest na stronie głównej forum po prawej stronie nawet pulsuje :) .
podziękowania dla wpłacających mogą być umieszczone w temacie na forum.

Też jest :) .
Trzeba oszukać czas żeby naprawdę żyć.

GrzegorzM
Administrator

Ulubiona metoda: Spławik i feeder
Skąd: Złocieniec / Szczecin

Wysłany: Sob Sty 03, 2009 12:31

Wszystko jest, nawet w prawym panelu podane są linki na samej górze + jeden z nich migający by zwiększyć jego widoczność.

Wysłany: Sob Sty 03, 2009 12:44

A oto dotychczasowe rozliczenie.

Od początku zbiórki na serwer zebraliśmy 1511,23 zł. /Pieniądze pochodzą z dobrowolnych wpłat użytkowników, aukcji - { http://www.wedkowanie.net...nienet-vf88.htm } oraz z reklam umieszczonych na forum, jednak olbrzymia większość wpłat to właśnie dobrowolne wpłaty, za które po raz kolejny dziękujemy.

Dotychczas na utrzymanie serwera wydaliśmy 928,28 zł. /na dzień dzisiejszy czekamy jeszcze na fakturę/

W kasie pozostało jeszcze 582, 95 zł.

Jak więc widzisz na razie jeszcze jakoś się trzymamy ale tak jak inni tu pisali, każda złotówka jest na wagę złota i żadna nie zostanie zaprzepaszczona na inne cele.

iksmen

Skąd: Mazowsze

Wysłany: Sob Sty 03, 2009 14:55

zanderek napisał/a:
iksmen jak bys byl spostrzegawczy to na stronie stratowej jest info odnosnie zbiorki funduszy na serwer i to nie od dzis tylko od bardzo dlugiego czasu.

Zanderek, nie jestem mało spostrzegawczy.
Masz rację jest informacja o zbiórce kasy na serwer ale jest ona bardzo słabo widoczna. Może moglibyście (moderatorzy) wyeksponować ją mocniej. Na efekt myślę, nie trzeba będzie długo czekać.

wodnik napisał/a:

Jeśli chodzi o "serwerowe" aukcje to mogę przekazać trochę przynęt Mannsa, oczywiście nowych (twistery, ripery).
Proszę jedynie o instrukcje w jaki sposób zamieścić fotki na forum.
KONSUMENT

Wysłany: Sob Sty 03, 2009 15:18

Zdjęcie możesz wstawić wg tej instrukcji -> http://www.wedkowanie.net...forum-vt425.htm

Ewentualnie możesz przesłać je do mnie wodnik@wedkowanie.net a ja wstawię je do Twojego wcześniej założonego tematu luzik

xabretm

Skąd: Włoszczowa

Wysłany: Sob Sty 03, 2009 19:42

Dajcie szansę do 10 -tego, niech się ludziska pozbierają po Świętach i Sylwestrze :mysli:
Ja osobiście na pewno coś dorzucę, ale na chwilę obecną mam mocno nadwyrężony budżet, a wiadomo z pustego i Salomon nie naleje :|

Wysłany: Sob Sty 03, 2009 19:48

xabretm napisał/a:

Nikt nikogo nie ponagla, temat został założony 19 Maja 2008 i ani przez sekundę nie przestał być aktualny luzik
Pozdrawiam.

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Regulamin i organizacja forum » Forum na nowym serwerze

Administracja nie odpowiada za materiały publikowane przez użytkowników. Użytkownik rejestrujac się na forum w pełni odpowiada za publikowane przez siebie wiadomosci. Wszelkie roszczenia w sprawie opublikowanych tresci prosimy zgłaszać do ich autorów.