Forum na nowym serwerze

wodnik

Skąd: Besko

Wysłany: Wto Maj 20, 2008 13:33

Kwota na utrzymanie miesięczne nie jest duża. Tak jak napisał PikeHunter, odpuścić kilka przynęt albo kilka piwek miesięcznie i pieniądze na serwer są luzik
Pozdrawiam.

Wysłany: Wto Maj 20, 2008 14:46

Teraz dowiedziałem się, że trzeba wydać jeszcze 100zł na utrzymanie skrzynek pocztowych, a więc na pierwszą wpłatę potrzeba 492,20 PLN . Wodnik pogadamy wieczorem o tym koncie bankowym, bo teraz idę nad wodę, będę około 20.30.

zanderek

Skąd: z ?

Wysłany: Wto Maj 20, 2008 18:11

Panowie na mnie możecie też liczyć.
Jeśli nie podoba Ci się to co pisze jest wyjście - nie czytaj tego :) .

wodnik

Skąd: Besko

Wysłany: Śro Maj 21, 2008 12:32

Numer konta podany jest w pierwszym poście Grzegorza.
Kto ma ochotę to może wpłacić parę groszy luzik
Pozdrawiam.

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 20:19

W związku z tym, że spotkaliśmy się z niemal zerową pomocą finansową (poza kilkoma osobami z zarządu zainteresowanie wyraził tylko PikeHunter za co serdecznie dziękujemy), zdecydowaliśmy się na wykupienie standardowego serwera, za który zapłacimy z własnej kieszeni. Ostrzegam, że może to być droga przez mękę. Mimo wielkich słów, że "na naszym forum jest niepowtarzalna atmosfera" okazało się, że ta atmosfera nic nie wnosi. Byś może spotkaliśmy się z tą dramatyczną sytuacją dlatego, że zbyt profesjonalnie podeszliśmy do prowadzenia strony niepozwalając na niechlujne pisanie przez co z pewnością większości się naraziliśmy. Pewnie gdybyśmy pozwolili by część towarzystwa była nadal rozpuszczona jak dziadowski bicz to bylibyśmy "fajni" i można by było nas wspomóc. Moglibyśmy podjąć żebraczą akcję jak na niektórych konkurencyjnych stronach, ale mamy swój honor. Nie prosiliśmy o pieniądze dla nas, tylko dla forum, z którego wszyscy korzystamy.Damy sobie radę sami. Z forum trzeba się teraz pozbyć kilku dodatków niespotykanych na innych forach, aby forum jakoś dyszało. Zapowiadany portal również nie powstanie, gdyż byłby gwoździem do trumny obecnego serwera. Szkoda tylko, że ta nasza "wspaniała społeczność" okazała się wspaniała tylko powierzchownie, nie odnoszę się tutaj do wszystkich bo mimo wszystko jest jeszcze wiele osób, na których można polegać. Jak to mówią "prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie". Nie wykluczam, że zrezygnuję z prowadzenia forum bo okazuje się, że moja ciężka praca idzie na marne, bo daję z siebie wszystko, pozycjonuję, reklamuję, cały czas udoskonalam szatę graficzną i skrypt, szukam sponsorów, dzięki czemu mamy konkursy, męczę się nad autorskim skryptem portalu, przesiaduję godzinami na forum nie otrzymując nic w zamian. Nie jestem zły, tylko jest mi po prostu przykro. Myślę, że to na tyle.

kris900
kris

Skąd: poznań

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 20:27

Może było by prościej napisać ile jest potrzebne na nowy serwer i mniej więcej po ile by dać bo polak to sknerus i jak mu sie powie ze ile moze dac to nic ale jak sie poda kwotet wiecej chetnych sie znajdzie

Przecież wszystko było napisane czarno na białym, a tak poza tym - pisz poprawnie - Grzesiek

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 22:05

Po moim poprzednim żywiołowym poście wzrosło zainteresowanie sprawą serwera, w związku z czym kontynuujemy zbiórkę. Niech nikt nie czuje się w jakiś sposób zmuszony do wpłacenia pieniędzy. Nie wymagamy góry złota, wystarczy kilka złotych. Jeśli nie uda nam się zebrać odpowiedniej sumy - odsyłamy pieniądze. Dodatkowo tworzę temat z osobami, które wpłaciły pieniądze.

ArturS

Skąd: Zgierz

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 22:16

GrzegorzM napisał/a:

Nie wydaje Ci się, że dałeś trochę mało czasu? Przez kilka dni nie było mnie na forum(i nie tylko mnie), ponieważ mam pracę, która nie pozwala mi spędzać przed komputerem tyle czasu ile bym chciał. Dlatego nie traktuj wszystkich jedną miarą. Mnie też się nie przelewa, ale te 50 zł bez problemu bym wpłacił ( gdybym wiedział). Po Twoim wpisie część użytkowników się już nie pojawi na forum, nie dlatego, że mieli złe intencje, tylko dlatego, że nie mieli czasu na podjęcie jakiejkolwiek decyzji. Zastanów się nad tym. Cztery dni to troch mało.
Teraz polecą na mnie gromy, ale nic, przeżyję. :zdrowko:
Każda pora dnia i nocy, dobra jest by na rybki skoczyć.

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 22:19

Każdy kto dokładnie śledził forum wiedział, że zbliża się zbiórka :) Może faktycznie przebiegło to zbyt szybko, ale czas nas bardzo nagli. Wszystko spada na naszą głowę, musimy wiedzieć wszystko od razu i czym prędzej podjąć decyzję. Tutaj nie ma reżimu by leciały jakieś gromy :) Ja już się przestałem przejmować tym czy ktoś będzie odwiedzać, czy też nie. Dosyć się już nadenerwowałem :) Wyobraźcie sobie, że czemuś, czemu poświęcacie kilka godzin dziennie grozi realne zagrożenie. Byliśmy święcie przekonani, że każdy, kto czyta forum, jest z nim zżyty na bieżąco czyta tematy organizacyjne. Dodatkowo ten temat wyświetla się we wszystkich kategoriach, stąd moje zdziwienie na niemalże zerową reakcję.

ArturS

Skąd: Zgierz

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 22:41

To się nie denerwuj :!: Jest sytuacja jaka jest :kwasny: , na pewno dla Ciebie przykra, ale trzeba iść do dalej. :ok:
Każda pora dnia i nocy, dobra jest by na rybki skoczyć.

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Regulamin i organizacja forum » Forum na nowym serwerze

Administracja nie odpowiada za materiały publikowane przez użytkowników. Użytkownik rejestrujac się na forum w pełni odpowiada za publikowane przez siebie wiadomosci. Wszelkie roszczenia w sprawie opublikowanych tresci prosimy zgłaszać do ich autorów.