Jak było dziś na rybach ?

jacek1891

Skąd: Gdynia

Wysłany: Pon Mar 19, 2012 12:08

Wczoraj od 15,30 do 19 jezioro Kamień( woj. pomorskie) . Ogólnie słabo. tylko jedno delikatne branie z gruntu i powrót do domu o kiju. Do 17 pogoda super. Potem zrobiło się zimno.
Mikado Trython Match 4,20m 10-40g

dejv87

Skąd: Jasło-Jarosław

Wysłany: Pon Mar 19, 2012 13:23

W dniu dzisiejszym odbyłem pierwszy w tym roku wypad z wędeczką. Jako, że na Sanie stan wody się podniósł i jak woda była mętna tak jest wybrałem się na okoliczne stawy potestować to co kupiłem.
Ogólnie 2 godziny machania blaszkami i gumami. Udało się wyjąć jednego okonka w przedziale 20-23 cm na oko bo nawet go nie mierzyłem. Pogoda nieprzyjemna z powodu bardzo silnego wiatru ale ogólnie jestem zadowolony i przy okazji zafascynowany pracą dwóch blaszek :rotfl:

jazzrepresent

Skąd: koszalin

Wysłany: Pon Mar 19, 2012 14:46

Dzisiaj ponownie zajechałem z bacikiem nad rzeczkę Uniestke. Warunki trudne ,bo wiał silny wiatr, ale wyniki niezłe na około 1,5godz. łowienia złowiłem 4 leszczyki 25-30cm i 13 płotek.

stoickov92
Amator

Skąd: Kraków

Wysłany: Pon Mar 19, 2012 15:17

No to zacząłem sezon :)

Wczoraj wypad ze znajomymi nad wodę w Nepołomicach :)

Staw/Żwirownia jest własnością kumpla, ma tam działeczke i domek. Przybyliśmy jakoś na 9:00 rozłożyliśmy sprzęt. Grunty w wodę, spławiki koło pomostu i to by było na tyle.

Od 9:00 do 16:30 jedno branie na spławik na mojej wędce. Uklejka - tak z 10 cm ;)
Skusiła się na białego. Poza tym ani puknięcia w sumie na 9 wędek ;)

Nie znam tej wody, stanu zarybienia i dna. Wiem że jest dosyć głęboko. Następnym razem będzie trzeba szukać jak się cieplej zrobi wypłyceń i tam grunty słać a do spławika myślę że się choć drobnica dobierze :)

gral

Skąd: Łódź

Wysłany: Pon Mar 19, 2012 20:04

Dzisiaj dzień wędkarza, a więc trzeba było iść na ryby. Co więcej rybki też postanowiły go uczcić więc zabawa była przednia

jazzrepresent

Skąd: koszalin

Wysłany: Wto Mar 20, 2012 15:22

Dzisiaj z kolegą pojechaliśmy na rybki ze spławikami, wybraliśmy się ponownie nad rzeczkę Unieść ,ale o dziwo jak w ostatnich dniach rybki brały elegancko tak dzisiaj totalne zero, po godzinie wędkowania zwinęliśmy wędki i pojechaliśmy nad Strzeżenice, a tam wędkujących pełno, ale i rybek też sporo, w niedługim czasie złowiłem kilka płoteczek, leszczyków, krapi i jazgarza. Miło zostałem zaskoczony przez tą niewielką rzeczkę ponieważ nie wiedziałem, że występuje w niej tyle gatunków ryb. Kolega złowił też 2 ładne okonie, a wędkarz obok mnie oprócz płoci i leszczy nałowił też tłuściutkich karasi i 2 sandaczyki. Tak więc następnym razem wybieram sie znowu nad strzeżke :)

a7wa
Zachorowałem na Salmonidozę...

Skąd: Zamość/ Kraków

Wysłany: Wto Mar 20, 2012 18:36

Dzisiaj nad Białuchą przez kilka godzin złowiłem 3 pstrągi 32, 28, 20 cm (łowiłem muchówką) po czym przerzuciłem się na spinning aby wypróbować nowego SPRO Passion 720 po czym złowiłem 4 kolejne pstrągi do 20cm (jeden spiął mi się przy wyciąganiu z wody). W między czasie miałem koło 5 pobić. Podsumowując kołowrotek pracuje wyśmienicie !!!, po raz pierwszy w Krakowie miałem kontrole wędkarską. Oczywiście dzień bardzo udany

[ Dodano: Sro Mar 21, 2012 17:37 ]
Dzisiaj byłem przez jakąś 1h nad Białuchą i udało mi się złowić tylko pstrążka 15 cm. Pomyślałem więc, że warto by było wybrać się w końcu nad inna rzeczkę i spróbować gdzie indziej szczęścia z muchówką. Po godzinie 13 dojechałem nad Rudawę w okolicach Błoni w Krakowie i zacząłem sobie machać muchą. Przez 1.5h ani puknięcia więc się spakowałem i poszedłem sobie w górę rzeki. Po przejściu jakichś 2 km zauważyłem miejsce gdzie mógłbym sobie pomachać ze względu na sporą przestrzeń dookoła i tak też się stało. Założyłem na przypon nimfę, którą zrobiłem rano i po 3 rzucie na moim koncie melduje się pstrąg źródlany 36.5 cm !! Po kilku minutowym holu rybce zrobiłem zdjęcie i w ramach eksperymentów kulinarnych wziąłem ją do domu na spróbowanie (nie jadłem jeszcze pstrąga źródlanego, więc wyjątkowo zabrałem rybę ze sobą). Dodam od siebie, że jest to moja 3 wyprawa w życiu z muchówka i przynęty, na które łowie kręcę popołudniami w domu. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i zainspirowany metodą muchową.

[ Dodano: Sro Mar 21, 2012 21:32 ]
Teraz to ja się zastanawiam czy to jest krzyżówka potokowcca ze źródlakiem czy palia... bo na źródlaka to mi jednak nie wygląda sam już nie wiem :D
Mikado Trython Match 390/40g + Okuma Tritan 30 RD

mateusz1995

Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: Czw Mar 22, 2012 17:28

Dziś krótki wypad nad pobliskie jezioro i niespodzianka.
! prześlicznie ubarwiona wzdręga ok 27 cm na białego robaczka
Cash and relase - złów i wypuść
Po ryby to się do rybnego chodzi a na ryby to nad wodę.

Noobishh

Skąd: Gniezno

Wysłany: Czw Mar 22, 2012 17:47

Ja na rybkach byłem wczoraj. Ze spinem zero kontaktu z rybą, na spławik 2 wzdręgi małe i parę płotek, a z gruntu tylko 3 leszcze. Ogółem klapa, ale pogoda dopisała i fajny klimat:)

Jackass96
Szymon | Grunt , spławik, spinn

Skąd: Ostrów Wielkopolski

Wysłany: Czw Mar 22, 2012 19:38

3 płotki . małe bo po 10 cm , ale cieszą bo 1 w roku rybki ;)
Złap&Wypuść

» Wędkarstwo, strona główna » Działy pozostałe » Wędkarskie archiwum » Archiwum "Pamiętnik Wędkarza" » Jak było dziś na rybach ?