Test wędziska na suma do metody Dryf

Artur Betcher
Gawędziarz Erotoman Teoretyk

Skąd: Paryż

Wysłany: Pon Lis 21, 2011 14:05   Test wędziska na suma do metody Dryf

Witam.
Temat wstawiam na prośbę i tutaj.

Już od dawna chciałem robić więcej testów i niektóre są przygotowane a inne w przygotowaniu.

Dziś przedstawiam test na sucho wędziska Sanger Uni Cat Warlock II 2.4m 100-400gr.

Na wędzisko czekałem 3 miesiące ale tylko dlatego iż cena jego była o połowę niższa niż tu we Francji.

Pojechaliśmy zatem nad Sekwanę 2 dni temu żeby zrobić nad wodą urodziny Kasi i Robercika a okazyjnie zrobiliśmy test wędziska.

Parametry wędziska:

Długość 2.4m
Waga 410gr
Długość transportowa 126cm
Składy 2
Ciężar wyrzutu 100-400gr
Cena 200zł

Ogólny wygląd:

Wędzisko ładnie wykończone poza uchwytem kołowrotka który personalnie mi się nie podoba ale to już wszyscy tak robią bez różnicy na markę i cenę. Jak na tą cenę zresztą to piękny kij.

Test robiliśmy na tym co mieliśmy czyli plecionka Uni Cata Power Line 0.30 która 2 krotnie pękła przy obciążeniu pow 10kg i kołowrotek Medalist któremu hamulec nie puścił nawet przy 14kg (tą paskudną torbę wypełnioną żelastwem i podnośnikami pomijam ;) ).

Zaczęliśmy skromnym 3.5kg

Następnie przeszliśmy na nieco ponad 7KG

I nieco ponad 10 które poszły mu z łatwością

Ostatnią próbą było 14kg i już za pierwszym razem strzeliła plecionka na węźle. Po ponownym przewiązaniu i mocnym zaparciu torba podniosła się na sekundę w górę i w tym momencie plecionka strzeliła a górny skład wędziska wystrzelił z szybkością błyskawicy w górę gdzie połamał gałęzie i spadł w niewiadomym miejscu. Mimo tego że Łukasz i Kasia przyglądali się temu nie mogliśmy go zlokalizować aż przez półtorej godziny. Po prostu leciał tak szybko i odbił się na wysokości 15m z taką siłą od gałęzi że z równą szybkością spadł gdzieś po sąsiedzku. Nie płakaliśmy z tego powodu gdyż już na początku testu założenie było takie że podnosimy do chwili kiedy zacznie trzeszczeć a jeśli się połamie to najważniejsze że przeprowadziliśmy test dla użytkowników portalu.

Po 1.5h poszukiwań znalazł się 40 metrów od miejsca testu cały i zdrowy a jedynie z zadrapaniami które powstały w momencie uderzenia i połamania gałęzi kasztana.
Wszystko się więc dobrze skończyło a wędka po tym co zobaczyliśmy jest jak najbardziej dobra na suma. Nie potrafię jedynie określić jak z przyjemnością samego holu ale to się przetestuje w przyszłym sezonie.

Na uwagę zasługuje więc i jej cena bo kosztuje ona 200zł w Polsce a u nas we Francji 2x tyle no i sam fakt jej wytrzymałości.

Na koniec film z całego przedstawienia.

Okazjonalnie dziękuje Łukaszowi za pomoc przy robieniu testu i miło spędzony czas z Nami na urodzinowym "przyjęciu", Kasi za to że jest a dzieciakom za to ze znów dały nam popalić ;)

Pozdrawiamy wszystkich Artur z ekipą :)

» Wędkarstwo, strona główna » Sprzęt wędkarski » Testy sprzętu wędkarskiego » Wędziska » Test wędziska na suma do metody Dryf